Kırkyama Yatak Örtüsü 1

-

Kursiyerime yaptırdığım yatak örtülerinden biri daha. Bu modeli bir gazetede görmüştüm. Çok hoşuma gitti, hemen yaptırmalıyım diye düşündüm, kolları sıvadım, hesap kitap işine giriştim, kalıpları çıkarttım ve yaptırttım. Eğer elinizde artık kumaşlarınız varsa çiçeklerin herbirini farklı kumaşlardan yapıp değerlendirebilirsiniz. Tabi renk uyumuna dikkat etmek şartıyla.

30 yorum gelmiş

  1. ds handmade

    ben elde yapıyorum. yatak örtüleri bu nedenle zor oluyor. şu ana kadar dört tane yatak örtüsü yapabildim. makina da istediğim kadar düzgün çalışamıyorum.

  2. Yamali bohca

    Rosamary beğendiğine sevindim. Çok teşekkürler. ds handmade aslıda kırkyamanın özelliği elde yapılmasıdır. Bencede elde yapılan iş bir başka güzel oluyor ama kursiyerlerimiz genelde çabuk bittiği için makineyi tercih ediyorlar. Bu arada örtülerini güle güle kullanmanı diliyorum. Örtülerini merak ettim, 10marifette yayınlarsan sevinirim.

  3. ds handmade

    oğullarımın sünneti için yaptığım yatak örtüsüne buradan ve buradan bakabilirsin. İki tane tek kişilik, yine çocukların örtüleri var. Onların henüz resmini çekmemişim. En kısa zamanda onları da yayınlarım.

  4. Yamali bohca

    ds handmade sizin de örtünüz güzel olmuş, eliniz dert görmesin. Üstelikte elde yapmışsınız. Sizde çok sabırlı ve yürekli biri gibisiniz. Çok iyi günlerinizde kullanmanızı diliyorum.

  5. polyanna 69

    rengi gülkurusu değil mi*cıvıl cıvıl.insanın içine giresi geliyor sadece yatak örtüsü mü yoksa pike olarak da kullanılabilir mi(ay benim içinde yatasım geldi de)

  6. Yamali bohca

    Sadece bende oldu zannetmiştim, bilgilendirmenize sevindim. Umarım sorun biran evvel düzeltilirde bizlerde rahatlarız. Ben mozilla firefox a geçtim. Oradan daha rahat takip edebiliyorum. Olanlara tavsiye ederim. Ayrıca ilgilendiğin için çok soğol.

Bir Cevap Yazın