Çarşamba, Aralık 7, 2016
KIRKYAMADAN ÇİÇEKLİ YATAK ÖRTÜSÜ

35 YORUMLAR

  1. 40 yama işlerini hiç sevmem ben… ilk defa çok beğendiğim bi kırk yama işi oluyor. renkler şekiller acayip uyumlu gerçekten çok beğendim ellerinize ve emeğinize sağlık…

  2. oooooooooof, offfffffffffffffff….yamalı bohça döktürmüş yine….o yetmiyormuş gibi bir de sevimli hayat çıkmış başıma….ben ne zaman yapabilicem acaba????????

  3. Sevimli hayat çok teşekkür ederim. Senin çalışmanda çok güzel ve başarılı olmuş, eline sağlık canım. Siz herhelde elde çalışıyorsunuz. Bitmişini yayınlamamazlık yapma olur mu:))

  4. Sevimli hayat aslına bakarsan kırkyamanın elde yapılanı çok daha makbuldür ama benim kursiyerlerim malesef makineyi tercih ediyorlar. Hocam millet uzaya gidiyor biz iğne ile kuyumu kazalım, çok daha kısa sürede daha fazla iş yaparız diyorlar. Bir bakımada haklılar hani. Bende makinede göstermek zorunda kalıyorum.

  5. Valla bu sabır işi, o kadar sabır yok bende, siz yapın ben seyrederim hayranlıla. Takı askıları, yumurtalar gibi bir çırpıda bitecek işlerle uğraşıyorum. Siteyi takip ederken bir yandan da takı askısı yapıyorum şu anda:)

  6. Kriizantem yorumunu şimdi gördüm. Sana kolaylıklar diliyorum. Kırkyamada çok zevkli bir uğraştır. Bir başladınmı bırakamazsın, tiryakilik yaratır. Ayrıca terapi gibi geliyor insana:))