Kokulu taş çerçeve magnetli bebek hediyeleri

-

Kokulu taş çerçeve magnetli bebek hediyeleri. Resimde gördüğünüz kokulu taş çerçeve beyaz, pembe ve mint yeşili olmak üzere üç renkte hazırlanmıştır. Çerçevelerin zemini pembe (uygun fon) ile kaplanmıştır. Çerçevelerin bazısına kokulu taş olarak bebeğin baş harfleri, bazısına da dua yapıştırdım. Çerçevelerin arkasına magnet yapıştırılmış ve kese içine yerleştirilmiştir. Dantel kurdele ile süslenmiştir. Böylece bu kokulu taş çerçeve magnetli bebek hediyeleri hazırlandı.

Bir kadının hayatının dönüm noktalarından biri anne olmasıdır. Anne adayı, her şeyin planladığı gibi gitmesini arzu eder. Çok küçük şeyler bile onu bu mutlu gününde huzursuz edebilir. Bu sebeple bebeğini kucağına alacağı ya da aldığı gün doğum ziyaretine gelen misafirlerine bebeğini sağ sağlim kucağına alabildiği için bir şeyler ikram etmek ister. Tatlı çikolata ve kurabiye ikram edebileceğiniz gibi kalıcı hediyeler de verebilirsiniz.

Siz de bebeğinizin doğumunda, doğum mevlidinde, doğum gününde ya da söz, nişan, düğün özel gününüzde kalıcı hatıra isterseniz sizlere de yardımcı olmaktan memnuniyet duyacağız.

Kokulu taş nasıl yapılır ayrıntılı bilgi isteyenler de ilgili kaynağa bakabilirler.

Bir Cevap Yazın

Araştırmaya, öğrenmeye meraklı, hobisever anne..

Kokulu taşlardan Hello Kitty isimlik

| | 0 Yorum

Kokulu taş isimlik – doğum günü süsleri

| | 0 Yorum

Kokulu taş pano – çocuk odası

| | 0 Yorum

Kokulu taş kız bebek panosu

| | 0 Yorum

Kokulu taştan isimlik modelleri

| | 0 Yorum

Kokulu taş baykuşlu süsler

| | 0 Yorum

Kokulu taş mumluklar

| | 0 Yorum

Özel günler için kokulu taş tasarımları

| | 0 Yorum