Kokulu taşlı, seramikli tasarımlar ve hediyelikler

-

Rengarenkoku olarak hayatı kolaylaştıran tasarımlarımız için sağlıklı kumaşlardan ve onları tamamlayacak değişik ürünlerden yararlanmayı seviyoruz. Bu sebeple günümüzde çok sık kullanılan kokulu taşı biz de dekorasyonda, ev tekstilinde ve organizasyon hediyeliklerinde kullanmaya başladık. Tüm kokulu taş ve seramik ürünlerimizi organizasyonlar için de bizim için TEMA TASARIM hazırlıyor.
Size değişik gelecek ilgi çeken bir ürünümüz olan kokulu taşlı seramik meyveli poşet torbalarını tanıtayım..
İşte size bir örnek;
Seramik meyveler ve kalp kokulu taşlarla tahta çubuklar kullanarak hazırladığımız bir poşet torbası.
Tahta çubuktaki kırmızı ekoseli bölüm torbadan bağımsız olarak hazırlandı. Çubuktan çıkarılıp temizlenebilir. Torbalarımızın tamamı birinci sınıf poplin kumaştan, yıkanabilen kumaşlarda yaptığımız gibi yıkanarak dikildi.

kumas-posetlik-modelleri-1

kumas-posetlik-modelleri
Torbamız floş püsküllerle süslenerek tamamlandı. Arka tarafında acık bırakılan bölmelerden ya da kırmızı meyveli bölümü kaldırıp üst taraftan poşetlerinizi koyabilir etek ucundan kolaylıkla çıkarabilirsiniz. Yanında bir de lavantalı bereket torbamız var. Sevdiklerinize kına, düğün, nişan, söz, sünnet, diş buğdayı, doğum günü ve baby shower organizasyonları için de sadece bizde bulabileceğiniz hazır kalıp olmayan kokulu taşlardan hediyelikler bu yıl da hazırlamaya devam ediyoruz.

Geçen yıl başladığımız kokulu taşlı meyveli bereket keselerimiz bu yıl da sizlerle. Arzuya göre içleri lavantalı ya da lavantasız olarak boncuk elyafla doldurulup birinci sınıf poplin kumaştan dikildi. Kumaş renkleri sizin tercihinize göre hazırlanıyor. Örnekteki sepetimiz kına organizasyonu için hazırlandığından kırmızı kareli kumaş tercih edildi.

kokulu-tasli-lavanta-keseleri
Üzerlerine değişik renklerde kokulu taşlı meyveler silikonla yapıştırıldı. Simli kordonlarla bağlandı. Askıları da yine bu kordonlardan hazırlandı. Odalarınızda, çamaşır dolaplarınızda, mutfaklarınızda aksesuar olarak da kullanabileceğiniz bu keseler sayısına göre fiyatlandırılmakta ve sadece sipariş üzerine hazırlanmaktadır. Piyasada satışı yoktur.
Tamamen özgün tasarım kokulutaş hediyeliklerimizin daha fazlasını görmek için;

Organizasyon hediyeliklerimize bir örnek;

Kalpli tealight mumluklar. Üzerlerinde küçük gülleri olan kalpler mutlu günlerinizde sevdiklerinize kullanabilecekleri güzel ve zarif bir hatıra.

kalpli-pembe-mumluk-modelleri-2

kalpli-pembe-mumluk-modelleri-3

kalpli-pembe-mumluk-modelleri-4

kalpli-pembe-mumluk-modelleri

Gül demetli keseler en gözde organizasyon hediyeliklerimizden.

Bebek, nişan, kına, düğün, mevlid, sünnet, doğum günü organizasyonlarında sevdiklerinizle paylaşabileceğiniz zarif bir hediye..
Taşlı tül kese içerisinde kokulu taştan yapılmış 15 adet gül. Pembe, beyaz, lila renklerinde..

Salonunuzun veya odanızın bir köşesine, gardrobunuza, çamaşır dolap ve çekmecelerinize ya da otomobilinize koyduğunuzda mis gibi gül kokusunu duyacaksınız..

kokulu-tas-modelleri

kokulu-tas-ornekleri-4

kokulu-tas-ornekleri
Tasarımlarım ve siparişleriniz için facebook, instagram, blog hesaplarımı ziyaret edebilirsiniz.

Bir Cevap Yazın

rengarenkoku

Uzun yıllar bilişim sektöründe çalışan matematikçi,işletmeci ve bilişim uzmanıyım.Tüm hayatım boyunca resim sanat ve tasarımla uğraşmaya devam ettim.Emekliliğimden sonra home ofis mesleğimi sürdürürken tasarımlarımı da internetten, istek üzerine paylaşmaya başladım.Amacım hayatımızdan sentetik plastik sağlıksız ham maddeli kumaşları çıkartmak için sadece sağlıklı kumaşlardan tasarımlar yapıp bunların yaygınlaştırılmasını sağlamak, üretimde ev hanımlarından destek alıp, onlara da destek vermek..

Bahar temalı kokulu taş seti

| | 0 Yorum

Video: Kokulu taş saksı nasıl yapılır?

| | 0 Yorum

Kokulu taştan rengarenk bisikletler

| | 0 Yorum

Kokulu taş çerçeve ve pano setleri

| | 0 Yorum

Kokulu taş gül buketi

| | 0 Yorum

Kokulu taş çerçeve romantik isimlik

| | 0 Yorum

Kokulu taş çocuk odası panosu

| | 0 Yorum

Kokulu taşlardan Hello Kitty isimlik

| | 0 Yorum

Kokulu taş isimlik – doğum günü süsleri

| | 0 Yorum

Kokulu taş pano – çocuk odası

| | 0 Yorum

Kokulu taş kız bebek panosu

| | 0 Yorum

Kokulu taştan isimlik modelleri

| | 0 Yorum

Kokulu taş baykuşlu süsler

| | 0 Yorum

Kokulu taş mumluklar

| | 0 Yorum

Özel günler için kokulu taş tasarımları

| | 0 Yorum