Kokulu taştan saat modelleri

-

Kokulu taştan saat modelleri. Kişiye özel farklı hediyelik fikirleri arayanlara hitap ediyor özellikle bu saat modelleri bence. Çünkü ister Anneler Günü’nde annenize özel, Babalar Günü’nde babanıza özel bir şeyler yazabilir, ya da ev hediyeliği olarak evine gideceğiniz çiftin ya da kişinin ismine özel saatler götürebilirsiniz. Ya da futbol fanatiği bir arkadaşınınıza tuttuğu takımın renklerinde bir masa saati vererek onu dünyanın en mutlu insanlarından biri yapabilirsiniz :)
Kokulu taş tozu, koku esansı ve istenilen kalıplarda hazırlanana kokulu taşları ben saat mekanizması ile birleştiriyorum. Sonra boyuyorum istenilen renklere. Çok zevkli bir hobi kokulu taştan saat yapımı. Ortaya çıkan sonuç da memnun edici.

Evlerinizde ofislerinizde kullanabileceğiniz çok şık bir masa saati. İstenilen renkte hazırlanır ve istediğiniz isim yazılır. Sizle rde bu ürünü sahip olmak isterseniz mesaj atmanız yeterli   :)

Bir Cevap Yazın

Merhaba ben evli iki çocuk annesiyim onceleri evde can sıkıntısı boş vakitlerimi degerlendirmek adına hobi olarak başladıgım ugraşlarımı işe cevirdim . Neler mi yapıyorum keçe ile ugraşıyorum ve kokulu taş yapıyorum . Hem eglenceli vakit geçiriyorum hemde eşime destek oluyorum ve cokta eglenerek , severek yapıyorum . Ürünlerimi takip etmek için facebook sayfama davet ediyorum ve huzurlu mutlu günler diliyorum SAGLIKLA KALIN                       SEVGİLERİMLE :))

Kokulu taşlardan Hello Kitty isimlik

| | 0 Yorum

Kokulu taş isimlik – doğum günü süsleri

| | 0 Yorum

Kokulu taş pano – çocuk odası

| | 0 Yorum

Kokulu taş kız bebek panosu

| | 0 Yorum

Kokulu taştan isimlik modelleri

| | 0 Yorum

Kokulu taş baykuşlu süsler

| | 0 Yorum

Kokulu taş mumluklar

| | 0 Yorum

Özel günler için kokulu taş tasarımları

| | 0 Yorum