Pazartesi, Aralık 5, 2016

4 YORUMLAR

  1. Ya bende yapmak istiyorum hem de herşeyden….Bahar yorgunluğu mudur nedir elimi kaldıramıyorum :( Yok ama bende bahar değil iş yorgunluğub ühüüüü

  2. Örgüeli buraya mı yazsam blogamı yazsam karar veremedim ama yazdıklarımı yanlış anlamayacağınızı umarak yazıyorum. Şimdi emek hırsızlarına karşılık resimlerinize site adresinizi atmanız pek tabii ki çok doğal hepimiz yapıyoruz bunu fakat yayınladığınız tüm çalışmalarınızda benim dikkatimi çeken bir şey var genelde objenin ortasına ya da ne bileyim göze direk batan bir yerine yapıyorsunuz bu imzayı. Kendi adıma konuşmam gerekirse ben resimleri çok net göremiyorum bu sebepten ve bazen zorlanıyorum…Benim tavsiyem – kullandığınız resim düzenleyici photoshop, photoshop elements, paint shop, vb. ise eğer-bir layer oluşturup beyaz renkte opacity -saydamlık- değeri %50 veya %75 olan bir yazı hazırlamanız. Yazıdaki saydamlık objenizin daha iyi görünmesini sağlayacaktır.Bu layerden dilerseniz çeşitli renklerde hazırlayıp .pdf formatlı kaydederseniz daha sonraları kolayca kullanabilirsiniz.Elinize sağlık :)

  3. teşekkür ederim fraise bende farkındayım daha önce resimlerini çekip hepsini böyle kocaman yazmışım, photoshop ta yaptığım için düzeltemiyorum diğer çektiğim resimlerde daha küçük olacak inşallah yapabilirsem şeffaf ta olabilir acemilikten yani ilginize ayrıca teşekkür ederim. malesef bir süre daha böyle olacak düzeltene kadar ama bazıları daha küçük.