Çarşamba, Aralık 7, 2016
Kuçu Kuçu ve Pisi Pisiler İçin

Kuçu Kuçu ve Pisi Pisiler İçin

35

Evcil hayvanlarımızı çok severiz, onlar tıpkı çocuklarımız gibidir. Peki kendimiz ve ailemiz için o kadar alış veriş yaparken onları da sevindirmek ister misiniz? Bu sevimli giysilerden elinizdeki artan kumaşlardan dikebilirsiniz.

35 YORUMLAR

  1. Bu da başlıklı pisicikHaydins bak bunları senin için buldum. Daha doğrusu senin sevimli pisiciğin için, aradaki mesafeyi kısaltmaya çalışıyorum :))

  2. bu tip aksesuar kıyafetler kedi köpeklere ulusal show ve yarışmalarda giydirilmek üzere tasarlanıyor.yine de ısrarla hayvan dostunuza bunları dikme niyetiniz varsa uzun süreli olarak kedilere giydirmenin zararlı olacağını hatırlatmak isterim. çünkü bir kedi kendisini yalayarak temiz tutar. tükürüğündeki antibakteriyel özelliği kulaklarında, pati aralarında, tüylerinde ve tüy diplerinde birikme ihtimali olabilecek bakteri ve her türlü enfeksiyon yaratıcı mikroorganizmaya karşı hayvanın kendisini koruma şansı verir. eğer bu tür kıyafetlerle hayvanın kendi kendini temizleme şansına mani olunursa, veteriner hizmetleri yüzünden bütçeniz sarsılabilir, dahası hayvan için (söylemeye dilim varmıyor ama) onulması zor hastalıklara davetiye çıkarabilirsiniz.aman diyeyim! kediler bu tür şeyleri sevmez. depresyona bile girerler.

  3. Kediler eğer küçüklükten alıştırılmadılarsa bu elbiseleri paramparça edecektir… En azından benin cadı kızlarım parçalar :)

  4. Bunları bilmiyordum, paylaştığınız için teşekkürler pilli pati, ama çok şirin gözüküyorlar. Kışın dışarı çıkarken giyseler olmaz mı? Ben ençok sonuncu miyavcığı sevdim çok masum bakıyor. Ouuyyyy

  5. zamanında Van kedim vardı ve ona Beşiktaş forması dikmiştim,onu üzerinden çıkarmak için türlü cambazlıklar yapıyordu,yürümesi falan sarhoş gibi oluyordu,yani hiç sevmedi… bir ara eklerim formalı halini:) ben en çok beyaz kediyi sevdim, ve şu siyah olanın bakışına hasta oldum,yaşasın kedileeer :)

  6. evet bende benzer bir isim düşünmüştüm zaten süpersin :)) bu sefer öpücem ısırmıycam :)) dişlerimi de yeni fırçaladım temizler :))

  7. Bizde ya ısırıyoruz birbirimizi ya da öpüyoruz :)) Sırada ne var? Ne yapsak acaba? Haydi gel bir de sarılalım. Lilacccc sende gel şimdi de sarılcaz :)))

  8. hımmmmm…bende tamam öp diye yorum yazmış yaa onu şimdi yazdı sandımdı:)))dün gece yazmış meğersemolsun biz kucak kucak yapalım o da gelince bir daha yaprız:))

  9. hadi yaaaa:))))))bu kadarmı kör olabilirim inanamıyorum kendime:))))ah gözlükler ah zorla taktıracanzı kendinizi bana ne güzel çantamda taşıyıp duruyordum:))

  10. Sen tak o gözlüğü, iyice ilerlemesin dikkat etmelisin.Ben yarın bu saatlerde Tekirdağ’a doğru yola çıkıyorum. Aslında gitmekte istemiyorum ama maalesef iş işte:/Cumartesi döncem ama :))

  11. tamam embircim yarın görüşemezsek sana şimdien ii yolculuklar olsun iş miş yinede dolaşıyosun ya senin yerinde olmak isteyen çoktur eminim :)

  12. evet o konuda hakslısın ben kaçıyorum canım :)) gece yarısı olmuş hala burdayım diyorum diyorum kovacaklar artık diye :)))ramak kala döndüm bu sefer :DDDDDDD

  13. kız yok ne işi bu saate kadar ben mümkün değil kalmam bu sate kadar burdayım derken marifetteyim demek istedim akşama kadar rahat vermiyom zaten gecede burdayım onu demek istdim kız ALLAH iiliğini versin emi:))))