24 yorum gelmiş

  1. nefis nefis… harika bir şey bu. peki, ben hala sizden 10marifet sergisi için bir işinizi göndermenizi rica etmedim mi? nasıl oldu bu? :)

  2. Merhaba shane çok teşekkür ederim.10 Marifet sergisi için bana bilgi gelmedi aydınlatırsanız sevinirim.Sevgiler…

  3. Merhaba cherry blossom girl bunu düşünerek asılabilir hale getirdim.Bardak altlığı olarak kullanmak istemeyenler mutfakta duvar süsü olarak kullanabilirler..Sevgiler..

  4. sevgili mhtpkaya, benim eklediğim yazılardan örneklerini görebileceğiniz gibi, ofisimize harika işler gönderiyor kullanıcılarımız. biz de bunları hem siteye yazıyor hem facebook, twitter, instagram gibi sosyal medya sitelerinde paylaşıyor hem de yapacağımız 10marifet sergisi için düzenliyoruz. ofisimizi, duvarlarımızı buna göre ayarladık hatta. yeterli iş gelmesi halinde yaz sonrası sergiyi yapmak, gelebilen üyelerimiz ile tanışmak, marifetlinin gücünü göstermek istiyoruz :) uygun bulduğunuz bir çalışmanızla bu projeye katılmak isterseniz çok seviniriz. bu şekilde yorum ile konuşuluyor bu konu şimdilik, göndermek isteyen birkaç arkadaşımız kendiliğinden “ben de yollayayım” deyince çok mutlu olduk. yani katılımı artırmaya çalışıyoruz. tamam derseniz mesajlaşalım sizinle. teşekkürler şimdiden.

  5. Çok güzeller bunlar. Hakikaten ben de kıyamam ki bunları bardak altlığı yapmaya :D Bunu alta koyar bardağı koymadan da bunun üzerine bir bardak altlığı daha koyarım ki buna birşey olmasın :) Resmen tablo olmuş bu onun için duvardaki hali daha çok yakışmış :)) Orada bırakın onu kıymayın bardakların altına : )

  6. Merhaba senayatilgan aslında yaptığım bütün elişlerini kullanırım ama galiba bunu duvarda bırakacağım.Sevgiler..

  7. daha önce söylemiştim ama yine söylemeden edemeyeceğim en az dikiş kutunuz kadar bayıldığım bir çalışmanız bu emeğinize sağlık..

  8. malesef henüz yapamadım önceliklen kutu almam lazım ama yapar yapmaz yayınlıcam :D mehtap hanımcım sevgiler…

  9. İnanılmaz güzel olmuş… Sevgiyle işlenmiş elnakışı hemen belli oluyor. Tebrikler.
    Sevgilerimle …. Bayıldımmmmm

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin

Baykuş bardak altlığı yapımı

| | 0 Yorum

Bu güzel baykuşu çok severek hazırladım. Yapımına başlarken keçemize baykuşun taslağını çizip kesiyoruz. Sonra kanatların altındaki kısmı çıkarmak için çizip kesiyoruz. Baykuşun gözlerinin hizasına tüy kesiği ekleyelim. Şekildeki gibi çizip...