Kumaş Bardak Altlığı

-

bardak altlığı
Kumaştan bardak altlıkları yaparak üzerini el nakışı ile işleyip birleştirdim. Parçalar birbirinden ayrılabiliyor, aynı zamanda duvar süsü olarak da kullanılabilir.

Detaylı fotoğraflar ve daha fazlası için blogumu ziyaret edebilirsiniz.

24 yorum gelmiş

  1. shane

    nefis nefis… harika bir şey bu. peki, ben hala sizden 10marifet sergisi için bir işinizi göndermenizi rica etmedim mi? nasıl oldu bu? :)

  2. mhtpkaya

    Merhaba shane çok teşekkür ederim.10 Marifet sergisi için bana bilgi gelmedi aydınlatırsanız sevinirim.Sevgiler…

  3. mhtpkaya

    Merhaba cherry blossom girl bunu düşünerek asılabilir hale getirdim.Bardak altlığı olarak kullanmak istemeyenler mutfakta duvar süsü olarak kullanabilirler..Sevgiler..

  4. shane

    sevgili mhtpkaya, benim eklediğim yazılardan örneklerini görebileceğiniz gibi, ofisimize harika işler gönderiyor kullanıcılarımız. biz de bunları hem siteye yazıyor hem facebook, twitter, instagram gibi sosyal medya sitelerinde paylaşıyor hem de yapacağımız 10marifet sergisi için düzenliyoruz. ofisimizi, duvarlarımızı buna göre ayarladık hatta. yeterli iş gelmesi halinde yaz sonrası sergiyi yapmak, gelebilen üyelerimiz ile tanışmak, marifetlinin gücünü göstermek istiyoruz :) uygun bulduğunuz bir çalışmanızla bu projeye katılmak isterseniz çok seviniriz. bu şekilde yorum ile konuşuluyor bu konu şimdilik, göndermek isteyen birkaç arkadaşımız kendiliğinden “ben de yollayayım” deyince çok mutlu olduk. yani katılımı artırmaya çalışıyoruz. tamam derseniz mesajlaşalım sizinle. teşekkürler şimdiden.

  5. senayatilgan

    Çok güzeller bunlar. Hakikaten ben de kıyamam ki bunları bardak altlığı yapmaya :D Bunu alta koyar bardağı koymadan da bunun üzerine bir bardak altlığı daha koyarım ki buna birşey olmasın :) Resmen tablo olmuş bu onun için duvardaki hali daha çok yakışmış :)) Orada bırakın onu kıymayın bardakların altına : )

  6. mhtpkaya

    Merhaba senayatilgan aslında yaptığım bütün elişlerini kullanırım ama galiba bunu duvarda bırakacağım.Sevgiler..

  7. xmadame

    daha önce söylemiştim ama yine söylemeden edemeyeceğim en az dikiş kutunuz kadar bayıldığım bir çalışmanız bu emeğinize sağlık..

  8. xmadame

    malesef henüz yapamadım önceliklen kutu almam lazım ama yapar yapmaz yayınlıcam :D mehtap hanımcım sevgiler…

  9. toyuncaks

    İnanılmaz güzel olmuş… Sevgiyle işlenmiş elnakışı hemen belli oluyor. Tebrikler.
    Sevgilerimle …. Bayıldımmmmm

Bir Cevap Yazın

Artık keçelerden bardak altlığı yapımı

| | 3 Yorum

Eski çalışmalardan kalan parça keçelerle yaptığım bardak altlığı. Yapım aşamaları ise şöyle; öncelikle aynı boya sahip şeritler kesiyoruz. İstediğimiz gibi 3 rengi üst üste koyuyoruz. Daha sonra bunu yuvarlıyoruz. Oluşturduğumuz...