Küpe çiçeğine taktım (iğne oyası broş)

-

iğne oyası broş

İşte size renk renk iğne oyası küpe çiçekleri. Ben bu çiçeği çok severdim ama blogdaki bütün el işleri arasında izlenme rekoru kırmasına yine de şaşırdım.

iğne oyası broş

iğne oyası broş

Bu yavruağzı küpe çiçeği.

iğne oyası broş

iğne oyası broş

Bu da mor küpeli…

İğne oyası broş modellerimden bazıları bunlar…

21 yorum gelmiş

  1. nalana

    eeh yani bu güzellik beğenilmez de naapılır ayol,ellerine sağlık .Benim memleketimde de hanımlar iğne oyalı yameni kullanırlar.Çoğu da kendisi yapar.

  2. sibeltunay

    Benim anlamadığım,iğne oyasının gerçekten çok sevildiğini bilmiyordum,o yüzden şaşırdığımı yazdım.Teşekkür ederim Nalan hanım.

  3. banuca

    Sevgili Sibel, iğne oyasının bu türüne bayılıyorum ben, çiçekler öyle hoşuma gidiyor ki, hani bunlardan tablo düzenliyorlar bayılıyorum :) Beceremediğim, becermek için de sabır gösteremediğim bir iş bu işte :( Ellerine sağlık…

  4. sibeltunay

    Aslım çok teşekkür ederim..Senden bir ricam olacak,baharda ilk açtıkları zaman,ne olur çok yakından bir resim istiyorum.Bu kırmızıda güzelmiş,içteki renkleri seçemedim.O yanındakiler de tomurcuk halimi?Bak onlardan da isterim.Öptüm.

  5. sibeltunay

    Banu’cuğum çok teşekkür ederim.İnan bende çok geç başladım bu iğneye.Geç öğrendiğim içinde kendime kızarım.Sen bir eline al ,gerisi geliyor.Herşeyden sıkılıyorum,bir bundan daha sıkılmadım.Her çiçeği denemek geliyor içimden.Beni yormuyor bu iğne.Bana gelirsen öğretirim….

  6. fiamma1

    çok güzel özellikle ilk resimdeki renkler ve boyutlu olması daha ne olsun gidip gelip izlemek için… ben de yapamayanlar grubundanım zürafaları geçemiyorum halen…ellerine sağlık…

Bir Cevap Yazın