Cuma, Aralık 9, 2016

10 YORUMLAR

  1. İnsana kendini kötü ve işe yaramaz hissettiren, hiçlik duygusu veren yazılar konulması acilen yasaklansın lütfen, zaten depresifim olmuyor yani.

  2. Kesinlikle şahane bir tasarım olmuş.Büyük sabır ister bunu yapmak aynı zamanda el becerisi.Sende her ikisinden de olduğu açık bir şekilde ortada.İnanılmaz denecek kadar güsel ve şahane..

  3. sesiber diyor ki;İnsana kendini kötü ve işe yaramaz hissettiren, hiçlik duygusu veren yazılar konulması acilen yasaklansın lütfen, zaten depresifim olmuyor yani.

    Bu zat-ı muhtereme ver bakayım 2 metre kumaşla bir dikiş makinesi de dikebiliyor mu senin diktiğin çantalardan?Yok dersen ki aman onda ne var… Ver termoforu poları?Loop bile yapamaz bu :)Sen iki kürdanı birleştiremem sabrım yok diye hayıflan dur…Tamam güzel yapmış kendisi bu arada :D Ama önemli olan onun ne yaptığı değil nelerle neleri üretebildiğidir. Türkiye her ne kadar gelişmiş durumda da olsa, yabancı sitelerde gördüğümüz çoğu alet erdavatımız olmadan bir şeyler üretiyoruz biz. Kendimiz resmen alet yapıyoruz… – Ben neye dolduysam bu kadar artık?! -. Gelsin Türkiye’de yapsınlar bakalım aynı şeyleri… Biz adam gibi bir hobi mağazası bulalım diye neler çekiyoruz birinde olan öbüründe yok öbüründe olan berikinde yok… Benim aradığım şeyi bulacağım yere varmam için yani Avcılar’dan kalkıp Kapalıçarşıya gidebilmem için giden zamanım neredeyse 2,5 saati buluyor… Gittin buldun diyelim, ithal ise zaten çoğu zaman almadan önce düşündürüyor parası… Ha bir de bulamadın o var… Dön eve uğraş didin alternatif üret dur…Hah hodri meydan valla gelsin o yurtdışında şıpı şıpır şu makinesinden geçirdim bu makinesiyle şekle soktum diyen teyzeler amcalar da burada bizim imkanlarımızla yapsınlar. Ki ben İstanbul’dayken bu kadar konuşuyorum başka yerlerde olanlar ne yapsın… Sen daha yasaklansın bu konular diyorsun…Ay cidden ne diye döküldüm ben bu kadar… Sıyrıklar.org luğum tuttu…

  4. Miray hakikatten pek bi doluymuşsun iyi olmuş sanırım, deşarjolmuşsun. :)) Doğru söze ne denir, geçenlerde buna benzer bir yazı ben de yazmıştım, ben de dolmuştum o zaman. Şimdi iyiyim, geçti. :0))