Minas Tirith kibrit çöpü modeli

-

Patrick Acton kibrit çöplerini kullanarak tasarımlara imza atıyor. Bunlardan biri de Minas Tirith kibrit çöpü modeli. Bunu 2009 yılında bitirmeyi planlıyor. Diğer kibrit çöpünden yaptığı modelleri görmek için tıklayın.

7 yorum gelmiş

  1. mstdokumaci

    eaa bu tercümeyi kim yaptı bilmiyorum ama, minas tirith yerin tam ismiydi sanki orta dünya’da. o plural s değildi. daha iyi bilen birisi kesin bir şeyler söylesin lütfen:)

  2. Fraise[pilli_silinen_hesap]

    Adam bina dikmiş bende koleksiyonunu yapıyorum kibrit kutularının ve dolayısıyla çöplerinin :) Takribi 40 çöp :p

  3. Fraise[pilli_silinen_hesap]

    mstdokumaci diyor ki;eaa bu tercümeyi kim yaptı bilmiyorum ama, minas tirith yerin tam ismiydi sanki orta dünya’da. o plural s değildi. daha iyi bilen birisi kesin bir şeyler söylesin lütfen:)

    Minas Tirith evet Orta Dünyada… Yüzüklerin Efendisi ( LOTR) ‘ndeki Elf dilinden “Muhafız Kulesi” , “Beyaz Kule” olarak çevrilmiştir. Yani bu durumda benim şahsi görüşümü sorarsan Elf Dilinde de çoğul takısı “s” ya da sahiplik belirten “s” olmadığını varsayarsak çeviri doğru… Kendi harfleri olan bir dilin grammer yapısı nasıldır bilemem tabi ya da var mıdır yok mudur… Fakat benim gördüğüm kadarıyla çeviri doğru.Bu arada anlayamayabilenler olabilir resimdeki obje Harry Potter’ın gittiği Hogwarts’tır…

  4. shane

    bariz bir hata garip bir biçimde benim gözümden kaçmış, mstdokumaci uyarınca hemen düzelttim.

  5. saatoniki

    patrickçiğim, canım benim,bol vakitli bol nakitli insanım benim..tuzlar kuru olsa gerek patriğim (isim olarak tabii yanlış olmasın)

Bir Cevap Yazın