Cuma, Aralık 9, 2016
kutu kutu pense 2

kutu kutu pense 2

9

efendim..bu kumaş kutuyu geçen akşam kapladım…kutuları hep yapışkanlı kağıt ile keplıyordumki burda bir örneğini yayınlıyorumm sonra iğnelik dikmek için aldığım kumaşla kaplasam neolur dedim ve kapladım..sonra bi gül ekledim..biraz kötü oldu ama genede ilk kumaş kaplama için iyi galiba..biraz önce arkadaşım geldi..o çok beğendi ve hediye edildi..bende mutlu oldum tabi..çünkü yaptıklarımı hediye etmek çok hoşuma gidiyor..işte buda yapışkan folyo kapladığım kutum..

9 YORUMLAR

  1. yoo gayet güzell çok sevdim ben ellerine sağlık,bu aralar kutu kaplamaya sardırmış biri olarak görünce birden gözlerim parladı,yaşasın kutu diye attım kendimi içeri,bende yapışkanlı kağıtla kaplıyorum,alıyorum bitiyor hemen,çok üzülüyorum,bende kumaşla bi deniim bakalım,

  2. mtnaz11 ve figen ablacım teşekkürler.aytacrafts seninkileride bekliyorum..yapışkanlı kağıttan sıkıldım artık herkese kapladım hediye ettim..birde güzel modeller bulamıyorum artık…

  3. İkiside çok güzel olmuş gerçekten, hediye edilen kişide senden güzel bir anı olarak kalacak ne güzel…Kumaş ile kutu kaplamak güzel oluyor, ama benim endişem kirlendiğinde temizliyememe sorunu. O nedenle kağıt kaplayıp diğer süsleri tak çıkar usulu yapmayı tercih ediyorum. Böylece kirlenen süsler yıkanabilir, kutu kirlenmişse yeni bir kağıtla da kaplanabilir.

  4. çok teşekkürler embir ve yamalı bohça..banuca haklısın ama dediğim gibi sıkıldım artık yapışkanlı kağıttan..kumaşlada ilk denemem..kirlenince neolur bilemem..dediğim gibi hediye gitti..