Leopar Keçe Çanta

-

keçe çanta
Selamlar, bütçeler, seyahatler, dönem toplantısı derken uzun süredir buralardan uzak kaldım. Arada bir uğrayıp bir iki gönderiyi beğendim o kadar. Bu arada keçeye merak saranlar arasına ben de eklendim. Birkaç yaka iğnesi, broş vb yaptım. Hepsini yaparken de çok keyif aldım. Daha sonra sizinle hepsini paylaşacağım. Ama hepsinden önce leopar desenli keçe ile süslediğim çantalarımı sunmak istiyorum. İşte karşınızda leopar keçem:)))
İnternette turlarken Bursa’da bir firmanın desenli keçe satışı yaptığını gördüm. Kendileri ile irtibata geçtiğimde karşımda son derece ilgili, yardımcı olmaya çalışan yetkilileri buldum. Ellerinde istediğim desenlerin stoğunun olmadığını ama yaptırınca bana haber vereceklerini söylediler. Ve dedikleri gibi de yaptılar. Çok makul fiyata istediğim adette keçelerime iki hafta önce kavuştum.
Kahverengi kalın keçeden çantaların kapak kısmını leopar ile kapladım. İki farklı model yaptım. İkinci (tombul olan) insanı gereğinden fazla oyalıyor. Bu nedenle aşağıda göreceğiniz modeli daha çok sevdim.

keçe çanta

keçe çanta

keçe çanta

keçe çanta

Tek çeşit bu değil tabii ki. Onlar da başka bir yazıda:))) Sevgiler.

10 yorum gelmiş

  1. ayamaya

    bu leopar keçelerin biran evvel piyasaya sürülmesi lazım , düz renklerden çok daha fazla rağbet göreceğine eminim
    bu arada çok çok güzel olmuşlar :) emeklerine sağlık

  2. gerçekten çok güzel ve şirin olmuş emeginize sağlık.aslında sevgigiler günü yaklışıyor ve bunu bana satmak isterseniz çok memnun olurum:) emeginize paha biçtigimide anlamıyın lütfen.

  3. YAPTIM OLDU

    @ ayamaya , size katılıyorum. Bir de maliyeti düz keçelerden çok yüksek değil. Hem olsa da değer bence :)

    Güzel yorumunuz için teşekkür ederim.

  4. YAPTIM OLDU

    @ cherry blossom girl , hiç öyle düşünmemiştim :) Ama “Taş Devri” konsepti ile başka ürünler yaratılabilir. Teşekkür ederim.

  5. bun durduğuma o kadar mutlu oldumki anlatamam :D inanmıcaksınız ama kendim yapmaya bile çalıştım aynısını ama elime yüzüme bulaştırdım :D kesinlikle almak istiyorum onu ama nasıl?

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin

Suni deri ile kolay çanta dikimi

| | 0 Yorum

Puantiyeli kumaş çanta dikimi

| | 2 Yorum

Güpürlü saten çanta dikimi

| | 0 Yorum

Renkli kumaşlarla çanta dikimi

| | 0 Yorum

Kumaş kalemlik nasıl dikilir?

| | 2 Yorum

Çift taraflı bez çanta dikimi

| | 0 Yorum

Kozmetik çantası dikimi

| | 0 Yorum

Pratik el çantası dikimi

| | 2 Yorum