34 yorum gelmiş

  1. ayme

    mükemmelsin ! ne kadar temiz çalışmışsın.. bu broşların benzerini burda dergisinde görmüştüm, ben de yapmıştım, ama yayınlanacak halleri yok benimkilerin :)) sen düşündüğüm şeyi yapmışsın tekrar hayran kaldım.. böyle küçük şeyler çok seviyorum yaaa

  2. lilacsmell

    Hihi çok teşekkür ederim. Aymecim, Elifzel, Mavisofra ve Güneşedoğru çok sağolun :)Aymecim bendeki ampul patlaması da zaten o Burda dergsinideki broştan olmuştu. Hatta blogumda var yaptığım tabi ben aynısını yapmamıştım, fikir olarak yararlanmıştım. İşte onu yaptıktan sonra ardarda ampuller patladı falan :) Her taraf ışıl ışıl şimdi :)Mavisofracım katalog çekimlerimi beğenmene çok sevindim :)

  3. embir

    Gülcüm ya bunları nasıl yaptığını bir ara anlatsana, minicik minicik çok emek ister, tebrikler canım benim.

  4. mavisofra

    İYKİ ÖYLE BİŞEY YAPMIŞSIN diyorum hem espirili olmuş hemde ne kadar minik olduklarını görüp anlamış olduk diycemde iyisimi oldum diyim:D:D:D

  5. bulbille[pilli_silinen_hesap]

    ama bunlar güzeller :)nasılda temiz işçilik var elleriniza saglık :)

  6. lilacsmell

    Sevgili Embir, Aslimavi, Enalamakara,Kardelencraft, Mellyke, Firedup Ve Bulbille o güzel yorumlarınız için çok teşekkür ediyorum :)

    mellyke diyor ki;bu broşların satışları nerde yapılıyor acaba çok beğendim bayıldım hatta

    Mellyke birkaç gün içinde dükkanımı açacağım, oradan satın alabilirsin, tanıtım fiyatında olacaklar üstelik. İlgine teşekkür ederim :)

  7. lilacsmell

    Gönül Ablacım ve Farfin çok teşekkürler :)Evet Mellyke, Farfin’in de dediği gibi Pasaj’da açacağım. Açıldığı zaman seni bilgilendiririm istersen.

  8. lilacsmell

    BynFavori42 ve Kondor ablam çok teşekkürler :)Buyrun efendim :) Bu arada bana ilham glince hayat fonksiyonlarım yavaşlıyor resmen. Bu gece uyumadım, sabah kocacığımı gönderdikten sonra uyudum. Nolcak benim halim?

  9. ayme

    neyden yaptın :)) inanamadım ben o patateslere.. harikalar.. mükemmelllerrr… ben zaten sana gelince yazacak şey bulamıyorum kii ya.

  10. ayme

    bu arada benim de aynen yaşam fonksiyonlarım yavaşlar.. hatta acıkmam bile:) nasıl bi şeydir bu his hala anlamadım.. kendini unutmak dedikleri olsa gerek. yoksa etrafıma karşı az daha bana vakit kalsın diye enerji harcarım.. ama fikirler uçuşunca aklımda uyumam,yemem,içmem:) olay bitip rahatlayana kadar:))

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin

Yeşil siyah broş yapımı

| | 0 Yorum