Makine örgüsü bebek kıyafetleri

-

makine-orgusu-cocuk-kiyafetleri-orgu-bebek-elbisesi
Merhaba, sizlerle 65 yaşındaki annemin makinede ördüğü bebek kıyafetlerinden birkaçını paylaşacağım. 10marifetliler el örgüsünü zaten biliyorlar. Makinede nasıl örüldüğünü kısaca anlatayım. Öncelikle makineye uyumlu ip seçilmesi gerekiyor. Eskiden çile ipler vardı. Genelde onlar kullanılırdı şimdi kalmadı. İnce her türlü ip kullanılabiliyor. Seçilen iple küçük bir parça örülüyor, 10-10 yani 20 iğne ile 20 sıra gibi düşünün. Bu parça üstünden hesaplama yapılır. Orantılama benzeri formulü vardır. Alınan ölçü için kaç ilmek, kaç sıra örüleceği belirlenir. Parçalar örüldükten sonra ön bedenler ve kollar üstte, arka katlanarak düz kısımlar içte olacak şekilde teğellenir. Nemli bez kullanarak ütülenir. Teğeller açılır, parçalar makine dikişi ile birleştirilir. Yine makine de örülen bantlar elde dikilir.  Şimdi örgülerden birkaçını görelim. Bebek kıyafetleri örgü olunca daha bir şirin oluyor sanki, ne dersiniz?

makine-orgusu-cocuk-kiyafetleri-orgu-bebek-elbisesi-2
Örgü çocuk elbisesi ve bolero

makine-orgusu-cocuk-kiyafetleri-orgu-bebek-hirkasi-2

makine-orgusu-cocuk-kiyafetleri-orgu-bebek-hirkasi
Örgü çocuk hırkası 2 yaş için

Diğer modeller blogumda merak ederler buyursun. Hoşcakalın

Özgün Tasarım

Hayatımı 18 yaşında ki koca bebeğim belirliyor . Kendimi iyi hissetmemi sağlayan , terapi görevi yapan hobilerimle rahatlıyorum . Zaman buldukça yaptıklarımı sizlerle paylaşıyorum . Yeni fikirler ediniyorsanız , ne mutlu bana .

Bir Cevap Yazın