Mavi kartopları

-

Yılbaşına hazırlık başladı. Dün arkadaşımla birlikte bu kartoplarını yaptık. İlk defa renk katmaya karar verdim. Sizce nasıl olmuş? Balonun üzerine yapıştırıcı ve iplerler şekil verip, balonu patlatıp içerden çıkarıyorsunuz ve ortaya bu süsler çıkıyor.

6 yorum gelmiş

  1. suzank

    Amanda aman en sevdiğim çalışmalardan biri :) Ve hatta bir başka versiyonuda yanıbaşında; Mavi çok yakışmış. Tarçın ve (sanırım) ceviz kombinasyonuda bir harika.. Bu arada tahminimce yapmak isteyenlere yardımcı olması adına uygulamada kullandığınız şişme balonu da fotoğraflamışsınız ama keşke diğer aşamaları da çekmiş olsaydınız, belki algılamakta sıkıntı yaşabilecekler için gerçi ben öğrendim nasıl yapıldığını ama… hani merak ya da takılma sözkonusunda olduğunda sürekli size dönmek, sormak durumunda kalınmazdı.. O kadar güzelleri ki insan gerçekten öğrenmek ister bu çalışmaların yapılışlarını diye düşünüyorum,en azından satışa sunmadıklarınızı :) :)

  2. DenizasToysJoys

    Suzank teşekkür ederim.Aslında kar topları nasıl yapıldığını bu yazı hazırlarken anlatacaktım. Ama bu çalışmayı akşam yaptığımız için fotoğraflar iyi olmadı. Yarın yeni iplik alırım ve en kısa zamanda size bir ‘ustalık sınıfı’ hazırlarım. Sevgiler.

Bir Cevap Yazın