Kartondan yeni yıl ağacı yapımı

-
Cocukla Cocuk
Kartondan yeni yıl ağacı yapımı. Bizim kültürümüzde yok ağaç süslemek ama çocuklarla faaliyet olsun diyerek yaptık kartondan 3 boyutlu bir yılbaşı ağacı.
Sizinle de paylaşmak istedim hazır yeni yıl arifesindeyken. Çocuklar hevesleniyorlar çünkü ışıl ışıl süslemelere, ya da ağaç altına konulan ve heyecanla açılması bekleyen renkli hediye paketlerine. Biz de minik bir ağaç yapıp bu heveslerini bir parça tatmin etmeye çalıştık : )

Gerekli malzemeler; yeşil kalın karton, bant, makas ve süsler.

Yeşil kartondan 2 tane çam ağacı kalıbı kesiyoruz öncelikle. İnternetten örnek alabileceğiniz ağaç modelleri bulabilirsiniz, çam ağacı çizmek gerçekten de kolay.

Kartondan çam ağaçlarından birini üstten ortaya doğru kestik.

Diğer çam ağacını da alttan ortaya doğru kestik.

Sonra kesik yerlerden iki ağacı iç içe geçirdik, aynı bir puzzle tamamlar gibi.

Şeffaf bantlarla da yapıştırdık ağaçları birbirine.

Son aşama tabii ki en keyifli kısım. Evinizdeki malzemeleri değerlendirerek karton yeni yıl ağacı süslemesi yapabilirsiniz. Keçe ve kumaş parçaları, simler, renkli ve desenli bantlar, jelatinler, boncuklar, kurdeleler yani aklınıza gelebilecek her şey ile süsleme yapılabilir.
Bizim ağacımız minyatür bir ağaç olduğundan altına hediyeler koyamadık tabii, o gördüğünüz hediye paketleri çikolata aslında : )
Yeni bir yıla giriyor olmak en azından psikolojik olarak temiz bir sayfa açma hissiyatı da getiriyor insana, o yüzden sadece bunu kutlamak bile zevkli olabilir, yılbaşı ağacı işin bahanesi : ) Özellikle çocuklu aileler çok daha iyi anlayacaklardır beni, bu çam ağacı yapımı da aslında bir nevi çocuk faaliyeti, hem oyalayıcı hem de gerçekten özellikle süslemesi çok keyifli. Siz bizim kadar minyatür bir yılbaşı ağacı yapmak yerine biraz daha büyük bir ağaç yapmayı da deneyebilirsiniz tabii ki. Hem o zaman ağaç altına gerçekten hediye de konulabilir belki.

Eğer yeni yıl süslemeleri seviyor, el yapımı yılbaşı ağacı fikirleri, hediye paketleri, çam ağacı süsleri ve minik yılbaşı hediye önerileri için yılbaşı kategorisindeki diğer paylaşımlara ve el yapımı süslere bakarak ilham alabilir, nasıl yapılır videolarını izleyerek siz de bir şeyler yapmayı deneyebilir, sevdiklerinizi el yapımı hediyeciklerle sevindirebilirsiniz.

4 yorum gelmiş

  1. zuzu24

    ağaç çok iyi fikir bende yaptım ama benim yaptığım daha pratik yapıştırmaya gerek yok..yinede çok yaratıcı.klasik çamlardan daha sevimli..ellerinize sağlık

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on Google+
Google+
Share on LinkedIn
Linkedin

Gazoz kapaklarından kardan adam yapımı

| | 4 Yorum

Amigurumi örgü Noel Baba nasıl yapılır?

| | 0 Yorum

Yeni yıl temalı geyikli kapı süsü yapımı

| | 2 Yorum

Keçeden minik Elf

| | 2 Yorum

Yılbaşı temalı keçe sabun yapımı

| | 0 Yorum

Yılbaşı temalı keçe kitap ayracı yapımı

| | 0 Yorum