Melek kanatlı, mint renkte bebek tulum takımı

-

Melek kanatlı, mint renkte bebek tulum takımı. Bayram yaklaştı, haliyle anneleri bir bayramlık telaşı sardı. Biz de minik prenseslerin bayramda etrafına ışıltı saçması için mint yeşili renkte bir tulum takımı tasarladık. Özellikle pembe, ekru ve beyazdan sıkılan annelerimiz için alternatif olması açısından tulumu mint yeşili yaptık. Bebek tulum takımı içinde zıbın, şapka, eldiven ve patikleri bulunmakta. Takım istenilen şekilde genişletilebilir. Bebek battaniyesinden, anne ve baba için bebek takımı ile uyumlu aksesuar kombinlerine kadar pek çok ekleme yapmak mümkün.
Minik meleklerimizden ilham alarak tulumun süslemesinde melek kanatları kullandık, melek kanatlarını tamamlaması açısından altına pembe çiçek kulandık. Mint yeşili dantel ve pembe inciler ile yaka kısmını süsledik, pembe inci ile de şapkanın dikiş kısmını süsledik. Eldivenimizin de üst kısmını pembe çiçekler ile süsledik. Böylelikle takımımızın hazırlık aşamasını tamamlamış olduk.

Umarım bayramlık arayışında olan annelerimiz için alternatif fikir oluşturabilmişimdir.

Herkese kolay gelsin.

Diğer çalışmalarımızı görmek ve bana ulaşmak için oykulutasarimlar adıyla sosyal medya hesaplarımızı takibe alabilirsiniz.

3 yorum gelmiş

Bir Cevap Yazın

oykulutasarimlar

Mavi süslemeli anne&oğul seti

| | 0 Yorum

Anne bebek pembe hastane çıkış takımı

| | 0 Yorum

Teddy ayıcıklı erkek bebek tulum takımı

| | 0 Yorum

Ebeveyn ve çocuk aile seti

| | 0 Yorum

Abla kardeş takımı

| | 1 Yorum