Melek kanatlı, mint renkte bebek tulum takımı

-

Melek kanatlı, mint renkte bebek tulum takımı. Bayram yaklaştı, haliyle anneleri bir bayramlık telaşı sardı. Biz de minik prenseslerin bayramda etrafına ışıltı saçması için mint yeşili renkte bir tulum takımı tasarladık. Özellikle pembe, ekru ve beyazdan sıkılan annelerimiz için alternatif olması açısından tulumu mint yeşili yaptık. Bebek tulum takımı içinde zıbın, şapka, eldiven ve patikleri bulunmakta. Takım istenilen şekilde genişletilebilir. Bebek battaniyesinden, anne ve baba için bebek takımı ile uyumlu aksesuar kombinlerine kadar pek çok ekleme yapmak mümkün.
Minik meleklerimizden ilham alarak tulumun süslemesinde melek kanatları kullandık, melek kanatlarını tamamlaması açısından altına pembe çiçek kulandık. Mint yeşili dantel ve pembe inciler ile yaka kısmını süsledik, pembe inci ile de şapkanın dikiş kısmını süsledik. Eldivenimizin de üst kısmını pembe çiçekler ile süsledik. Böylelikle takımımızın hazırlık aşamasını tamamlamış olduk.

Umarım bayramlık arayışında olan annelerimiz için alternatif fikir oluşturabilmişimdir.

Herkese kolay gelsin.

Diğer çalışmalarımızı görmek ve bana ulaşmak için oykulutasarimlar adıyla sosyal medya hesaplarımızı takibe alabilirsiniz.

3 yorum gelmiş

Bir Cevap Yazın

oykulutasarimlar

♥Her Tasarımın Bir Öykü’sü Olmalı♥
Anneler ve Yavruları İçin Kişiye Özel Tasarımlar yapan bir Anne bir Öğretmen ve bir Tasarımcı. Hobisini iş edinmiş şanslı bir Kişi. Anne-Kız & Anne-Oğul Tasarım Kıyafetler, Bebekler için Tasarım Kıyafetler, Hastane Çıkışları, Lohusa Setleri, Anne Kız Tasarım Elbiseler, Saç Aksesuarları, Konsept Süslemeler, Mevlüt Setleri, Organizasyon Süslemeleri gibi aklınıza gelebilecek tüm özel günleriniz için Kişiye Özel ürünler hazırlamaktayız.

Ürünlerimizin Güncel Takibini Yapabilmeniz İçin Sayfa Adreslerimiz

www.oykulutasarimlar.com
www.instagram.com/oykulutasarimlar
www.facebook.com/oykulutasarimlar