MENEKŞE SEVENLERE PİKE SÜSLEMESİ

-

Yıllar önce yaptığımız menekşe deseni ile pike. Ortada dokuz tane menekşe, kenarlarında ortayı tamamlayan bir bordür, en ucunada şerit çalıştık. Menekşelerin, bordürün ve şeridin altına elyaf teleştirdik ki kabarıklık yapsın. Daha sonrada yorganlama işlemini.Bu pikeyi isterseniz yatak örtüsü olarakta kullanabilirsiniz. Çok eski bir çalışma olduğu için malesef elimde başka resmi yok ama yinede anlaşılır durumda. Umarım beğenirsiniz.

13 yorum gelmiş

  1. Noblesse

    Menekşeler aplike sanırım, aksi halde çok zor.Sizin ve öğrencilerinizin ellerine sağlık, çok hoş bir çalışma.

  2. Yamali bohca

    Çok teşekkür ederim Noblesse. Menekşeler aplike değil, kırkyama tekniğini kullanarak çalıştık. Bir tane daha gönderdim, sırada bekliyor. O menekşeler aplike ile yapıldı. Yayınlanınca görürsünüz zaten. Beğenmenize sevindim.

  3. Yamali bohca

    Ak Pınar öncelikle yorumunuz için çok teşekkür ederim. Elbette kalıbını ve yapımını gönderirim siz adresinizi postanme yollayın, ben size gönderirim.

  4. acemihobici

    yamalı bohça arkadaşım, siz yıllar önce bunları yaparken, ben neredeydim acaba, aklım nerelerdeydi? harika olmuş, elleriniz dert görmesin.

  5. Yamali bohca

    Acemihobiciğim güzel yorumun için çok teşekkürler. Yıllar önce nerelerde olduğunu bilemiyorum ama şimdi ikimizde buradayız, istediğinde yardıma hazırım.

Bir Cevap Yazın