Cumartesi, Aralık 3, 2016
MENEKŞE SEVENLERE PİKE SÜSLEMESİ

MENEKŞE SEVENLERE PİKE SÜSLEMESİ

13

Yıllar önce yaptığımız menekşe deseni ile pike. Ortada dokuz tane menekşe, kenarlarında ortayı tamamlayan bir bordür, en ucunada şerit çalıştık. Menekşelerin, bordürün ve şeridin altına elyaf teleştirdik ki kabarıklık yapsın. Daha sonrada yorganlama işlemini.Bu pikeyi isterseniz yatak örtüsü olarakta kullanabilirsiniz. Çok eski bir çalışma olduğu için malesef elimde başka resmi yok ama yinede anlaşılır durumda. Umarım beğenirsiniz.

13 YORUMLAR

  1. Çok teşekkür ederim Noblesse. Menekşeler aplike değil, kırkyama tekniğini kullanarak çalıştık. Bir tane daha gönderdim, sırada bekliyor. O menekşeler aplike ile yapıldı. Yayınlanınca görürsünüz zaten. Beğenmenize sevindim.

  2. Ak Pınar öncelikle yorumunuz için çok teşekkür ederim. Elbette kalıbını ve yapımını gönderirim siz adresinizi postanme yollayın, ben size gönderirim.

  3. yamalı bohça arkadaşım, siz yıllar önce bunları yaparken, ben neredeydim acaba, aklım nerelerdeydi? harika olmuş, elleriniz dert görmesin.

  4. Acemihobiciğim güzel yorumun için çok teşekkürler. Yıllar önce nerelerde olduğunu bilemiyorum ama şimdi ikimizde buradayız, istediğinde yardıma hazırım.