MEYVE SANDIĞINDAN, SEHPAYA…

-
meyve sandığı
meyve sandığı

meyve sandığını resimde görüldüğü gibi, kahvaltı sehpası olarak kullanmışar. sizlerde daha değişik teknikler kullanarak farklı sehpalar yapabilirsiniz bu sandıklarla.

12 yorum gelmiş

  1. canbug

    hiç estetik değil, beğenmedim sefacım. sen ,saat12 den laf işitmek istiyorsun gibi göndermişsin bu yazıyı. SİPER AL:)

  2. kondor

    BENDE BUNU TUTMADIM NERDENDİR OLMUYO KARDEŞ YATAKYA YEMEK YENMİYO….AMA BAK HASTA FALAN OLURSUN ANCA İHTİYAÇ BABINDA HE O ZAMAN ANCA

  3. sefa97

    haklısınız ben de beğenmedim ama…,sizin gibi marifetli arkadaşlar için fikir oluşturur dedim.siz daha değişik teknikler kullanıp güzelleştirebilirsiniz diye..yatak da yemek fikir bana da hep soğuk gelmiştir(Allah mecbur etmesin tabii)ama resimde ki gibi koltukda, çok güzel ve rahat.HEM BENİM SİPER ALMAYA FİLAN İHTİYACIM YOK.YORULDUM, ARTIK SAAT12 İLE UĞRAŞMAYACAĞIM…BEN O NU SEVİYORUM….

  4. saatoniki

    sen ,saat12 den laf işitmek istiyorsun gibi göndermişsin bu yazıyı.

    aslında sağlam bi zılgıt gelirdi ama bu kasaların üzerinde yenen zeytin peynir ve çayın tadı, mükellef masalarda bulunmaz..misal odur ki ,yine iş arasında verilen molada karpuz üzüm ve peynirden oluşan mönünün de tadını mükellef sofralarda bulamayız..bilmem deneme şansına sahip oldunuz mu ama nedendir bilmem birşeyler yemek çok leziz olur bu tip kasa-sehpalarda..

  5. sesiber

    küçükken evcilik oynardık bunların üzerinde. çok kıymık battı elime ama yine de çok severdim masa yapıp oynamayı.

  6. kondor

    bende var iki tane ayakları kısa olandan eşim bunları niye salkıyon deyip duruyo bende başka fikir uygulaması için saklıyordum en ii saat12 nostaljisine karşın atayım balkona yiyelim karpuzu üzümü….

Bir Cevap Yazın