PASTEL KALP

-
pastel kalp
pastel kalp

özel zamanlarımızda mekanları süslemede yararlana bileceğimiz çok basit bir teknik. eda ya bir arkadaşı göndermiş, bakın burada nasıl yapılıyor, uygulamalı olarak anlatmış. çocuklarımız için de çok güzel, eğlenceli gelecek bir faaliyet.

23 yorum gelmiş

  1. sefa97

    Sevgili shane;bu ne hız böyle?yazıyı yollayalı 10dk. olmadı…senin koca, çoooooooooook şanslı,çoooooooooook..!sevgiler

  2. canbug

    İŞTE; üç kuruş fazla olsun, kırmızı olsun; dedirten güzellik. okulalar açılsın öğrencilerime tavsiye edeceğim bu çalışmayı.arkadaşınızın fikrine sağlık eda hanım.

  3. Bengi Abla

    iki beyaz kağıt arasında yapmıştık daha önce öğrencilerimle bu çalışmayı . tebrik kartların süslemesinde çok hoş oluyor .aynı işlem birde plastik boncuklarla yapılıyor . ütünün sıcaklığı ile boncuklar birleşip bir desen oluşturuyor .Eda Hanımın çalışması ise bu iki projenin birleşimi olmuş :)deneyeceğim mutlaka bebelerimle :):)

  4. kondor

    Ay kocamın bir süprizi geldi aklıma yazmazsam olmaz yorumlara bakıyor bazen bu kadın bu sitede ne varda buralardan ayrılmıyo diye yazayımda onure olsun kapıdan girdiğimde kafamdan aşağı kırmızılı pembeli kağıtlardan kesilmiş kalpler dökülmüştü bi seferinde ama hiç unutmam aslında unutmam dediğim olayın kendisi değil kapıyı açmamla kapının hemen kenarında duran telf. çalmasıydı telf. konuşuyorum ama gel görki şaşırıp enstantenenin güzelliğini yaşayamıyorum kalpler aşağıya yağıyor…dahasıda vardı ama bu kadar yeter ayıp olmasın şimdi demesin bazıları yine mi bunun kocası….

  5. saatoniki

    afedersiniz eşşek gibi yapacak tabi..dua etsinler ataerkil düzendeyiz şu an…eski türk kavimlerinde anaerkil sistem vardı da erkek milleti savaşır, eve yemek getirir, odun kırar bi de sorardı kadına :”başka yapmamı istediğiniz bişey var mı?” diye..kadının olduğu ortamda gıkını çıkaramazdı erkekler..ya yaaa..

  6. saatoniki

    kim kime yardım ediyor..? karı,koca yok birey var..bi yerde gücü gücü yetene yani..güç edinimi başlıbaşına bir konudur ki,yazmasam olmaz yazsam yerle yeksan olur ortalık..çay demlendi mi acaba?…

  7. kondor

    şişirme beynimizi burda saat12 gitte hafifte yazsan o engin kültür birikimini hoş ….hafiften çattr diye sesler geliyo ya neyse

  8. saatoniki

    kalıbımı basarım tatildedir..püfür püfür esen buz gibi suların aktığı mangalların tüttürüldüğü mis gibi bir yayladadır..(umarım)

Bir Cevap Yazın