Salı, Ocak 17, 2017
Plastik çanta nasıl süslenir?

Plastik çanta nasıl süslenir?

0

plastik-canta-nasil-suslenir

Evdeki kedi battaniyelere rahat vermiyor. Bu battaniye çantası fikri bu açıdan bu açıdan bana çok cazip geldi. Dantel görünümlü plastik büyük bir çantayı süsledim ve istediğim gibi bir battaniye çantam oldu. peki bu çanta süsleme çalışmasını nasıl yaptım? Fikir vermesi açısından size de anlatmak isterim.

plastik-canta-nasil-suslenir-1

plastik-canta-nasil-suslenir-2

jut-iple-canta-susleme-calismasi

Resimlerde de gördüğünüz gibi çantanın sap kısımlarını jüt iple sararak güzelce süsledim. Kulplarına bir de fiyonk yapmak istedim. Parmaklarıma ipi çapraz şekilde dolayıp ortadan bir düğüm attım, uçlarına boncuk taktım.

Çantanın ön kısmını, jüt bez üzerine yaptığımı rölyef ile süslemeye karar verdim. Bunun için jüt bezi ütüledim.

jut-bez-uzerine-rolyef-suslemesi

Beğendiğim baykuş desenli stencilimi kumaşın üzerine yerleştirdim. Şablonun boşluklarını rölyefle doldurdum. Jüt bezde rölyef daha bir güzel oluyor.

jut-bez-uzerine-rolyef-suslemesi-yapimi

jut-bez-uzerine-rolyef-suslemesi-1

Stencili (şablonu) kaldırdığımdaki görüntü, dalda oturan iki baykuş.

jut-bez-uzerine-rolyef-suslemesi-2

Her zamanki gibi stencilimi hemen yıkadım.

jut-ip-ve-jut-kumas-ile-canta-susleme

Beyaz güller, bir tişörtten sökmüştüm, burada kullandım. Bu çiçekleri ve rölyef çalıştığım jüt kumaşı, çantanın üzerine tutkal ile yapıştırdım. Böylece plastik çanta süsleme çalışmam bitmiş oldu. İçine de diz battaniyelerimi yerleştirdim. Evime çok yakıştı.