Eski (vintage) telefon nasıl boyanır?

-

eski-vintage-telefon-nasil-boyanir

Eski telefon boyama çalışmaları artar oldu, siz de tip telefonları boyayarak geri dönüşüm sağlayabilirsiniz :) Bu tarz vintage dekoratif boyama çalışmaları son zamanlarda çok ilgi çekiyor. Ben de antika bir telefonu boyayarak ev dekorasyonunda bir değişiklik yaptım. Peki bu telefon boyama çalışması nasıl yapılır? Anlatayım.

Eski telefon nasıl boyanır?

Bu antika telefon üzerinde boyama yaparken Art Deco marka akrilik boya kullanıldı. Renkleri karıştırarak da kullanabilirsiniz. Ben parlak bir nane yeşili akrilik boya tercih ettim. Akrilik boyaları büyük kırtasiyelerden, bulabilirseniz hobi mağazalarından ya da online arama yaparak edinebilirsiniz.

20 numara fırça ile 4 kat boyama işlemi yapıldı. Her bir katı boyarken önce kurumaya bırakıldı. Dekoratif boyamaların hepsinde bu katlar arası kuruma önemlidir. Kurumayı beklemezseniz çalışmanız istediğiniz gibi olmaz. Her bir kuruma arasından sonra bir diğer kat boyamaya geçildi.

Boyama ssırasında manzara şöyleydi:

eski-telefon-boyama-calismasi-kendin-yap

Boyama yaparken dikkat etmeniz gereken nokta şu: Fırçayı tek bir yönde kullanmalısınız. Aksi halde hoş olmayan izler kalabilir.

Ben telefonun orta ahize kısmını boyamadım. Siz boyamak isterseniz telefon aksamını parçalarına ayırmanız iyi olabilir. Böylelikle parçaları ayrı ayrı temizleyebilirsiniz de.

Siz de evinizde eskiyen eşyalarınızı boyayarak geri dönüştürüp çok güzel bir görüntü elde edebilirsiniz. Benim telefonumun eski hali aşağıdaki gibiydi. Yeni halini ise görüyorsunuz.

eski-vintage-telefon-boyama-nasil-yapilir

Başka telefon boyama örnekleri ve boyama konusunda biraz daha ipucu istiyorsanız bir de buraya bakmalısınız:

Eski telefon ve daktilo boyama çalışmaları

Bir Cevap Yazın

Porselen fincan üzerine dekupaj

| | 0 Yorum

Porselen nasıl boyanır?

| | 0 Yorum

Kedili mug – porselen fincan nasıl boyanır?

| | 2 Yorum

Galvanize pas dokusu nasıl yapılır?

| | 2 Yorum

Dekoratif ahşap bahçe panosu

| | 6 Yorum

Dekoratif duvar boyama çalışması

| | 4 Yorum

Eski çerçeveleri yenileyelim

| | 0 Yorum

Konserve kutusu boyama ve süsleme

| | 0 Yorum