Mini ahşap beşik

-

Boyutuna aldanmayın, yapımı yaklaşık olarak 4 saat sürdü. Bunu da güzel kızım için yaptım. Beşikte görülen sarı renkli kalbi, iki adet abeslang çubuğu yaklaşık 30° açı ile yuvarlak olan uç kısımlarından kesip birleştirerek oluşturdum.

Beşiğin parmaklıklarını tek tek kesmek, ahşap çubukta matkap ile açılan deliklere tek tek yerleştirip yapıştırmak oldukça uzun sürdü. Bu arada çöp şişleri istenilen ölçüde kesmek için falçata kullanmak şart. Makas ya da yan keski ile kesildiğinde, kesilen taraf deforme olabiliyor. Falçata ile biraz güç uygulayarak, çöp şişi çevire çevire kesmek daha güzel sonuç veriyor. Bütün ahşap malzeme kesildikten sonra, kesim yapılan uçları bir miktar zımparalamak da oldukça işe yarıyor.

Kullandığım Malzemeler:

  1. Abeslang
  2. Ahşap Çubuklar
  3. Ahşap Çay Karıştırıcı
  4. Çöp Şiş
  5. Akrilik Boya
  6. Hızlı Yapıştırıcı
  7. Makas
  8. Falçata
  9. Cetvel
  10. Zımpara
  11. Mini Matkap ve 3 mm.’lik uç

Bir Cevap Yazın

ozgur.ongit

16.03.1978 Bursa doğumluyum ve Bursa’da yaşıyorum. Dünyalar tatlısı 2 güzel yavrum var. Maketlere ve minyatürlere oldukça meraklıyım. Bu hobi sayesinde hem keyifli zaman geçiriyorum, hem de yavrularımı ve minik yeğenlerimi sevindiriyorum. Hem de her defasında yeni yeni teknikler öğrenmiş oluyorum.