Pazar, Aralık 11, 2016
Mini mini keçe kuş

9 YORUMLAR

  1. Çok cici olmuş yine c’den bozma kuşunuz :) Her türlü hayvanı yaparsınız ki bundan fili yapın uzun burnu kulaklarıyla, aslan yapın yelesiyle bıyıklarıyla, kedi yapın patileriyle falan :) Bukalemun yapın kocaman gözleri ve kıvrık kuyruğuyla, gergedan maymun hepsi olur bundan gerçektende :) Vallahi hepsi gözümde canlandı bence seri hale getirin :)

  2. Aynı şeyi düşünmüşüz şenay,kuş karşımda içimden dedimki fil yapsam malum cd çok sayıda :) Şişko şişko hayvanlar olurlar ne güzel:)) iyi fikir:))
    zulaltan teşekkür ederim:)

  3. Hahaha :) Nuraycım vallahi baık çok şiirndi birde kuşunu görünce ister istemez aklına geliyor insanın :) Şişko şişko dediğin gibi CD her yerde nede olsa :) Yetenek hayalgücü de var sende daha ne olsun :) Bakkal amca :) Helva yapsanaaaaa helva yapsanaaaaa helva yapsanaaaaaaa :) diyorum :)

  4. Yine çok güzel ve şirin bir çalışma ellerine sağlık Nuraycım.Yaratıcılığın ,üretimin sonu yok arkadaşım:))Bol satışlar dilerim…

  5. Şenay,yorumunu gece okuyorum kahkahalar attım haberin olsun:)) Güldencim teşekkürler canım üret üretebildiğin kadar :) yağmuryürek bakalım neler çıkacak ortaya:)