MİNNOŞLARA SEPET

-

Bir kedisever blogcudan öğrendim kedime sepet örebileceğimi. Tığla örüp, sıcak suyla keçeleştirerek bir tane de ben yaptım. Buradan detaylı açıklamalara, buradan da modellere ulaşabilirsiniz, mıncıklamak serbest :))

17 yorum gelmiş

  1. Anne Kaz

    ay bayılıyorum tekir kedilere ben alacağım bu sene bir sokak kedisi evin hanımefendisi yapacağım :)) bu yatağıda o zaman yaparım umarım :))

  2. duygumuygu

    Şu an öğrenciyim..O yüzden kedi alamıyorum. Okulum bitsin sevgilimle evlenme şartım bana kedi alması :D Bu arada kedimin ölüm nedeni bazı kuru mamalar. Çok güvenerek aldığımız market mamaları bunlar. Markalarını yazmıyorum.. O yüzden kedinizin ne yediğine dikkat edin..

  3. duygumuygu

    Özellikle erkek kedilerde mamaların içerisindeki maddeler yüzünden böbrek hastalıkları oluyormuş. Veteriner benim kedişime sonda takmaya çalışmıştı amaaa o yol tamamen kireçlenmiş adeta. Sondayı takarken garç gurç sesler çıkmıştı.. Tedavi oldu kedim ama ne yazık ki 8ay sonra falan öldü ))): Ben bundan sonra kedim olursa onu ev yemeklerine alıştıracağım..

  4. Boncukcu

    Market maması asla yedirmeyin, böbreklerini mahveder. Petshoplardan ya da veterinerinizden alın mamaları, kedine çok üzüldüm duygu, bence de kedi sevmeyen biriyle evlenme :D

  5. Asmunikal

    ben bu minnoşu her minnoşu sevdiğim gibi çok sevdim. ama yaptığınız yeri beğendiği için şanslısınız. benimkiler sevmiyorlar yapılan yerleri. kendileri beğeniyorlar. :(

  6. Asmunikal

    acaba bunun tabanını ayrı kenarlarını ayrı örüp sonra birleştirip yapsam daha kolay olmaz mı ? çünkü hep beraber yapamam sanırım. bi de onun üstü nasıl dik duruyor ???Benim miyolarım belki severler bi şansımı deniyim…

  7. Boncukcu

    verdiğim linkte arttırma sayıları verilmiş. İstediğim genişliğe gelince arttırmayı kestim. Tepeye doğru azıcık ta eksilttim. Sıcak suyla yıkadıktan sonra da çamaşır sepetine geçirip kuruttum. Oldu bitti. Sevip sevmemek onların terc ihi elbette, bize laf mı düşer :) Ancak sıcak seviyorlar ya, yün, bi, de keçeleşince severler sanırım. Şu kedilerinin blıoğu yok mu?

  8. Asmunikal

    kedilerimin özel yok ama kandiminkine bahsediyorum bazen :) buranın konseptine uygun olmadığı için linkini vermedim. bloğum için güzel bi template bakıyorum… hazır olsun veririm linki

  9. Asmunikal

    bu tatlıcıklar zaten küçük şeyleri seviyorlar içine sığışmaya çalışıyorlar… :) bence minnoş sığışmaya çalşarak daha çok eğleniyordur.

Bir Cevap Yazın