MYBADEM, AŞMIŞSINIZ SİZ!

-
poşet kutusu
poşet kutusu

BURADA mutlaka bakın arkadaşlar çok çok güzel ahşap çalışmalar yapmış MYBADEM. Belki siz çoktan bakıp görmüşsünüzdür, ben yeni gördüm. Şöyle mavil, sarılı, beyazlı bir poşet kutusu benim mutfağıma ne güzel olur. Gülüş mutlaka DUY BENİ!

10 yorum gelmiş

  1. rn4343

    yaaaa ben siteye ağzımın suyu aka aka baktım kedinin kasap önünde ciğere baktığı gibi banada öğretin ahşap boyamayı yaaaaaaaaa lütfeeeeeeeennnnnnn

  2. sefa97

    şimdi, mybadem den bekliyorum;yaptığı bütün çalışmaları buraya tek tek taşıyıp, açıklayacak bize nasıl yaptığını…umarım buraya bu poşet kutusunu taşıdığım için de bana kızmaz:(

  3. ya kusura bakmayın.. gecici bi sağırlık yaşıyorum.. ne dedinizz?:)şaka bi yana köpeenizzz olsun poşetlik sizin.. nedir ki ya elime mi yapışcak.. şubatta derslerim başlıyor, ben yapamasamda yaptırırım, şubata kadar bekleyin.. saygılar.. sevgiler.. hörmetler..

  4. kondor

    BENDE Ç.Ç. GÖNÜLLÜ REKLAM DANIŞMANLIĞI YAPARIM BAZEN YİNE KIZSIN Kİ.AY BANA DA BAK YA KIZARSA ……….KAÇIYORUMKAÇMADAN ÖNCEDE SORUYORUM BU POŞETLİĞİN YAPIM AŞAMALRI NEDİR MYBADEM

  5. sefa97

    oy kurban olurum sana gülüşüm benim!Allah korusun sen sağır olma kuzum benim:)aaaaaaaa… sevindim şubatta dersler başlıyor ha!bekliyoruuuuuuum!kondor;yakışmadı sana, ÇOK KORKAK ÇIKTIN!

  6. Sefa çok teşekkur ederim. Bugün cok yogun bir nöbet tutuyorum vakanın ardı arkası kesilmiyor şuana kadar nonstop calıştım ve şimdi bir acil vaka haberi daha geldi. Hiç nete girme imkanım olmadı, şimdi girince güzel yorumlarınızı gördüm içim açıldı-moral oldu herkese teşekkur ederim şimdiye kadar yalnız resimlerini verirdim ama bundan sonra anlaşılan yapımlarınıda anlatsam iyi olacağa benziyor. Sizinde aklınıza sorular takılırsa yardımcı olmaktan mutluluk duyarım şimdi gitmem gerekiyor kendime gelince görüşmek üzere.

  7. ganeja

    sitedekilere bayıldım ama en çokta damacanalıklar var ya onlara aklım çok yattı iyi fikir.Ellerinize sağlık.

Bir Cevap Yazın