Perşembe, Aralık 8, 2016
Noel cici süslemeli yılbaşı kapı süsü

Noel cici süslemeli yılbaşı kapı süsü

0

kapı süsü
Merhaba arkadaşlar, okullar açıldığından beri keçeyle yeteri kadar uğraşamadım. Yılbaşı kapı süsü yapmayı ilk defa denedim. Tabanı yüzme sosisinden yaptım. Noel baba değil de Noel cini yapayım dedim her zamanki gibi ölçüsüz rastgele içimden geldiği gibi kestim hiçbir yerden kopyalamadım. Çam ağacı yaprakları orjinal ama onları koyu yeşil dursun diye boyadım. 2014 yazısının yanındaki hediye paketlerini kartondan yapıp kapladım, üstüne tül geçirdim yeni doğan bebek çorabı alıp kutulardan bazılarını içine koydum. Ayrıca belinde tülden 2 tane kese var. Biraz pamuk kar havası vermeye yetti.  Kardan adamı keçeden yaptım, şapkasını ve atkısını elde ördüm. Piyasaya da yılbaşı süsleri birkaç güne kadar çıkacaktır, o zaman hazır ürünlerden ilaveler yapılabilir.
Şu anda tamamen el yapımı bir kapı süsüm oldu, birkaç güne kadar asmayı planlıyorum. 10parmağında 10marifet olan güzel arkadaşlarım yeni yılınızı en erkenden ben kutlamak isterim 2013 zor geçti sevmedik, 2014 hepimize sağlık ve mutluluk getirsin.