Ödüllü kaynana iğnedenlik

-

komik kaynana iğnedenlik

1. Ulusal Mizahi Nesne Yarışması’nda 168 eserin içinden 2.liğe layık görülen çalışmam.

Yine atık malzemelerle hazırladığım bu iğnedenlik çalışmasının ana malzemesi kadın çorabı, elyaf ve atık kumaşlar.

Görenlerin gülümsemekten kendilerini alamadıkları bir çalışma oldu. Tepkileri izlemek ise paha biçilemez.

15 yorum gelmiş

  1. Özgün Tasarım

  2. mineornek

    Teşekkür ederim…. Sansür yok… Ödül alan kıyafetliydi. Bebeklerim sonradan açıldı. :) Yarışmayı kazanan bebek karikatür müzesinde sergileniyor. Yukaridaki jartiyerli bebeğim de İstanbul’da oyuncak müzesinde….
    1. olan kardeşim henüz çok genç 13 yaşında…. Yaşından beklenmeyecek bir performans göstermiş. Eser çok güzel de fotoğraflarda net çıkmamış….

  3. aylar

    ödülü alan kıyafetliyse ben en çok şu çılgın kaynananıza bayıldı, ilk ödülü de gördüm, anlam veremedim, bence çalışmanız ilk ödülü almalıydı..

  4. mineornek

    Herkese çok teşekkür ederim. Şükürler olsun ki mizah anlayışı epey gelişmiş bir kaynanam var. :) Üstelik bu bebeklerin tiplemelerinde kullandığım esin kaynağı da kendisi… Yüz ve saçlar birebir ayni… Ve hala yaşıyorum….. :)

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on Google+
Google+
Share on LinkedIn
Linkedin

Balkabağı formunda iğnedenlik dikimi

| | 0 Yorum

İğne oyasından iğnedenlik yapımı

| | 0 Yorum

İğnedenlik yapımı

| | 0 Yorum

Minik vazo yapımı (cam boyama)

| | 0 Yorum

Kavanozdan iğnedenlik yapımı

| | 0 Yorum

CD’den iğnelik yapımı

| | 0 Yorum