Pencereli balerinli ahşap kapı süsü

-

kapı süsü
Tamamen kişiye özel tasarımlarımdan biri – ahşap penceresi olan bebek kapı süsü Zeynep bebiş için 100 % sevgi ile yaptım. Özellikle el yapımı göz nuru keçe figürlerim için, bu safari hayvancıklar olsun, keçe balerin ya da keçe kelebek figürleri için olsun birçok anne adayı bana ”hazır satılan figürlere benziyor, onlardan satın alıp kapı süslerinizde mı kullanıyorsunuz?” diye sorar. Vallahi hazırda satılan varsa bu figürlerden gidip alayım ama yerini bilmiyorum; hiç uğraşmayayım kalıp kesmekle, figürü dikip elyafla doldurmakla :) Ben balerin olsun, kuş olsun, kuzu olsun, at olsun – her dikeceğim figürüme sevgi katmaya çalışıyorum, sonuçta her annenin bebeği özeldir, neden kapı süsü hazır şeylerden yapılsın ki?

kapı süsü

kapı süsü

kapı süsü
Ya da başka bir anne takipçim şu el yapımı yoyo çiçekler için soru sorar, gidip bunlardan nereden alabilirim diye, oysa ben çeşit çeşit kumaş alıp bu çiçekleri kalıp kullanmadan elde dikiyorum, her yaprağını…

Örneğin pencere kanatlarına kulp diye koymuş olduğum şu minik balerinler tabii ki hazır satılan düğme setlerden çıkıyor, veya pencere kanadında yer alan plastik papatya düğmeler de öyle ama onlar ürünü tamamlamak için alınır, el yapımı olmasa da…

Ürünün bitmiş hali kapıda bu şekilde durur. Devamı burada…

4 yorum gelmiş

  1. kym

    Ellerinize emeğinize sağlık Aylar hanım.bu ahşap ürünleri nereden tedarik ediyorsunuz bilgilendirebilir misiniz rica etsem?

Bir Cevap Yazın

aylar