Polimer kilden neşeli tığ kılıfları

-

Polimer kilden neşeli tığ kılıfları hazırlıyorum. Kişiye özel hediye olarak da örgü ören biri için harika bir alternatif olabilir. Üzerinde kendi ismi yazan bir şiş kullanma fikri bana hoş geliyor mesela, karışma ihtimali de yok :)
Polimer kille birçok tasarım gerçekleştirebiliyorsunuz. Bir gün komşu teyzelerle oturuyoruz, (herkesin elinde bir şiş harıl harıl örüyor, ben bilmediğim için sadece izlemekle yetiniyorum :)) örgü muhabbeti dönüyor. Ben de kulak misafiri oldum ve kullandıkları tığların zamanla ellerini acıttığını, plastik kaplı tığların da kırıldığını söylediler. O gün teyzelerin tığlarını aldım ve polimer kil ile kapladım. Çok memnun kaldılar :)
Bu durumu işe çevirmenin de vakti geldi sanırım. Polimer kilden kişiye özel hatta isminize özel tığlar tasarlamaya başladım. Birkaç tasarım paylaştım. İsterseniz instagram sayfamdan başka modeller de mevcut. Öŕgüden anlamasam da örgünün bir parçası olduğumu düşünüyorum artık ?

Kapladığım tığlar şiddetli darbe dışında kırılmaz ve çok rahat şekilde kullanabilirsiniz. Tığlarınızda kendi tarzınızı yansıtabilirsiniz. İstediğiniz renkte tığ seti yaptırabilirsiniz. Örgü ile uğraşan sevdikleriniz içinde süper bir hediye.

Bir cevap yazın

Fimodan göz yapımı

| | 1 Yorum

Kış güzeli Ivy

| | 21 Yorum

Kırmızı paltolu kız kolyesi

| | 3 Yorum

Kar canavarı Yeti ve Eskimo kız

| | 2 Yorum