Kış güzeli Ivy

-

fimo art doll bebek yapımı S
on dakikada anca tamamlayabildiğim Ivy hanımla tanıştırayım sizi. Kararsızlıktan ölmek üzere olduğum anlar oldu kostümle uğraşırken, yapım aşaması fotoğraflarında denediğim kumaş kombinasyonlarının bir kısmını görebilirsiniz zaten. Ayrıca beni örgü örerken izleseniz çoğunuz sinir krizi geçirirsiniz muhtemelen – bereyi örmem bir tam günümü aldı. fimo art doll bebek yapımı İlk etapta herzamanki gibi polimer kille kafa yaparak başladım. Gözler akrilik. Ardından epoksi macun, tel ve yine polimer kil kullanarak gövdeye geçtim. Kafayı gövdeye sabitlemeden önce boyunluğu diktim, elleri sabitlemeden önce de montun kollarını. Boyunluk için ikinci el bir kazak parçası kullandım, mont ise keçeden. Eldivenler de yine bir başka eski kazak parçasından, kendim boyadım. fimo art doll bebek yapımı Bu noktada biraz tıkandığım için çizim yaparak düşündğm kıyafeti. fimo art doll bebek yapımı Ve kumaş denemeleri… fimo art doll bebek yapımı Evet, bu tamamdır :) fimo art doll bebek yapımı Bacaklarını beklerken Ivy hanım. fimo art doll bebek yapımı Dediğim gibi, bir tam günümü bere örmekle harcadıktan sonra saçlarını yapıştırıp kısalttım. fimo art doll bebek yapımı Gelelim bacaklara. Bacakları neredeyse tamamen epoksiden yaptım. (Neredeyse derken, bir kısmını havayla kuruyan kil ile yaptım ama sonra vazgeçip epoksiye geri döndüm) Esnek bir kumaştan taytını yaptım (ki taytın rengine karar vermem ve akabinde o rengi tutturana kadar kumaş boyamam da 2-3 günümü aldı) ve berede kullandığım yünle çorap ördüm. fimo art doll bebek yapımı Daha sonra yine epoksiyle ayakları yapıp parça derilerle ayakkabıları yaptım. Kirpikleri de yapıştırınca Ivy tamamlandı. Bundan sonraki fotoğraflar tamamlanmış halinden. Ha bu arada unutmadan, Ivy hanım boynundan, omuz, dirsek ve bileklerinden, belinden, kalçasından, dizlerinden ve ayak bileklerinden hareket edebiliyor ve fotoğraflarda da gördüğünüz gibi desteksiz ayakta durabiliyor. fimo art doll bebek yapımı fimo art doll bebek yapımı fimo art doll bebek yapımı fimo art doll bebek yapımı fimo art doll bebek yapımı fimo art doll bebek yapımı fimo art doll bebek yapımı fimo art doll bebek yapımı fimo art doll bebek yapımı Yarışmadan şuradaki yazımda bahsetmiştim blogumda.

toohero

kuklaydi, minyaturdu, stop-motiondi filan. turlu cesit sacmalik.

21 yorum gelmiş

  1. goncagöçmen

    Çok güzel bir çalışma olmuş, bayıldım :)
    Keşke yüzünü, gözlerini falan nasıl yaptığınızı da paylaşsaydınız, çok merak ettim.
    Ellerinize sağlık…

  2. aylar

    her detayı ile, her emeğinizle yarışma gönlümün birincisisiniz, bu kukla da harikulade olmuş ama kibritçi kız bi başkaydı… uyduruk barbi bebekler bunların yanında halt etmiş. Kukla sanatı işte, al eivinin köşesine koy, gözünü okşasın o kadar olur yani.

  3. ayyuceuyanik

    Tam kış güzeli :) Çok havalı ve çok hoş olmuş. Tasarımı ve emeği konusunda zaten söyleyecek bişey bulamıyorum ellerinize sağlık

  4. basilyus

    oy oy..bu güzel küçük hanım da dereceye girmiş :)

    ellerinize sağlık, diğer çalışmanız da çok güzeldi,tebrik ederim..

  5. Dorlion

    Fasulyedesign
    Ellerinize sağlık…
    Çok beğendim ellerinize,emeğinize sağlık.kutluyorum.Ben de merak ettim.Keşke o fotoğrafları da koysaydınız.

Bir Cevap Yazın