Ödüllü yılbaşı yarışmamız bitti!

-

odullu-yarisma-530x298

Ve bir ödüllü yılbaşı yarışmamız daha sona erdi. Şimdiye kadar gördüğümüz en kıyasıya mücadelelerden birini yaşadık, bu bir gerçek. Gecenin yarısına 1 dakika kala hala yazı editlediğimizi görünce, bir dahaki ödüllü yarışmayı gece değil de gündüz saatlerinde bitirmemiz gerektiğini anlamış olduk, bu da bizim için bir çıkarım oldu :) Gelelim kazananlara, ilk 3 sırayı alanları öğrenmeye:

  1. BERENİCEMİNDUNYASİ
  2. AMİGURUMİATOLYESİ
  3. BEYAZ BEGONVİL

Böylelikle bu arkadaşlarımızın HOBIUM’dan kazandığı hediyeler de şöyle sıralanıyor:

  1. 350 TL’lik hediye
  2. 250 TL’lik hediye
  3. 150 TL’lik hediye

Tebrik ederiz. Bu tutarlar değerinde HOBIUM malzemelerini seçmeye başlayabilirsiniz. Sizinle mailleşerek hediyelerinize bir an önce kavuşmanızı sağlayacağız.

Herkesin ellerine sağlık.

7 yorum gelmiş

  1. laylayhobim

    Canim arkadaşım @berenicemindünyası bu yarışma için nasıl çabaladığını çok iyi biliyorum ve çizginden hiç şaşmayıp kaliteli paylaşımlarınla bu 1.ciliği hakkettiğine inanıyorum. Kazanmana çok sevindim ödülunü güle güle harca tatlım onmarifet ailesinede tesekkür ederim boýle güzel yarısmaları bize sundukları için bebisimi kucağima aldim bundan sonraki yarismalarda ve paylasimlarda bende aranizda olucam insallah 2. Ve 3. Olan arkadaslarimida ayrica tebrik ediyorumm….

  2. berenicemindunyasi

    @laylayhobim çok teşekkür ederim tatlım doğumuna saatler kala bile bana ne kadar güvendiğini dilinden düşürmedin canımsın :) Elvin’im sanal teyzesine de uğur getirdi anlayacağın :)
    Elimden geldiğince hakkını vermeye, kaliteli bir yayın hazırlamaya çalıştım. Tabii son 3 gün ilk zamanlardaki kadar uğraşabilme şansım olmadı :)Takdir yayınlarımdan faydalanan arkadaşların tabii ki :)
    Sevgili 10 marifet ailesine sevgilerimi gönderiyorum son dakikaya kadar arı gibiydiler… elleri dert görmesin. Sevgili Amigurumi Atölyesi ve Beyaz Begonvil arkadaşımızı da ayrıca tebrik ederim güle güle harcasınlar… :)

Bir Cevap Yazın

Sevimli 10 penguen yapımı

| | 0 Yorum

Evimin kedisi – rölyef pano yapımı

| | 4 Yorum

Kış güzeli Ivy

| | 21 Yorum

Kırmızı paltolu kız kolyesi

| | 3 Yorum

Kar canavarı Yeti ve Eskimo kız

| | 2 Yorum

Cevizlerden kapı süsü yapımı

| | 0 Yorum

Kapşonlu atkı yapımı

| | 4 Yorum

Örgüden minyatür ev

| | 7 Yorum

Bebek evi yapımı

| | 0 Yorum