Salı, Aralık 6, 2016
Yaşlı hanımlar ile keçe atölyesi

Yaşlı hanımlar ile keçe atölyesi

7

Screen Shot 2016-03-02 at 15.47.14

Beşiktaş Belediyesi ile, detaylarını daha sonra açıklayacağımız bir sosyal sorumluluk projesi peşindeyiz. Bunun bir parçası olarak da, belediyenin yaşlılar evinde, emekli hanımlar ile keçe işler üretmeye başladık. Bu konuda desteğinize ihtiyacımız var. Hafta içi birkaç saatinizi ayırıp emekli hanımlara keçe ile basit kapsamlı işler yaptırmaya gelir misiniz? Sadece İstanbul’da yaşayanlara sorabiliyoruz üzülerek.

İlk haftanın gönüllü eğitmeni sevgili esencan oldu. Şöyle güzel gözlük kılıfları yaptık birlikte:

kece-gozluk-kiliflari

Siz de birkaç saatinizi ayırıp bu projeye katkıda bulunursanız ne güzel olur… Malzemeleri belediye temin ediyor, biz sizinle önden haberleşiyoruz. Belediyenin arabası sizi merkezi bir yerden alıyor ve yine bırakıyor. O konuda da pek sıkıntı yok.

Ben de varım derseniz bilgi@10marifet.org’dan ulaşır mısınız? Sonrasında çok daha geniş kapsamlı bir yardım projesine evrilecek bir iş bu.

Bekliyoruz.

İkinci hafta, sevgili ardish ile çalıştık. Kalın keçeden bardak altlıkları yaptı hanımlar:

kece-bardak-altliklari

Devamı oldukça ekleyeceğiz. Sıra üçüncü haftada. İstanbul’da olup da belediye ile gerçekleştirdiğimiz bu çalışmaya destek verebilecek olanlar lütfen haber versin. Sadece 1 kez gelmeniz yeterli olacak.

7 YORUMLAR

  1. Çok güzel bir gündü, bir kez de buradan teşekkür edeyim :)
    İnşallah pek çok güzel atölye gerçekleştirilir, zira hanımlar çoook becerikli :)
    Sevgiler

  2. sevgili @esencan, açılışı yaptığınız için çok teşekkür ederiz. çok tatlı hanımlar gerçekten değil mi :)