Sizzix makinesi isteyen?

-

Screen Shot 2016-02-21 at 20.14.30

Marifet Postası bültenlerimizde bazılarınız görmüştür; Mart ayında ödüllü bir yarışmamız var ve ödülümüz de bir Sizzix kesim makinesi ile güzel bir kalıp olacak. Birçok marifetlinin işine yarayacak bu güzel alet başta keçe olmak üzere başka materyalleri de kesebiliyor. Özellikle seri üretim yapanların işlerini çok kolaylaştıran Sizzix’i ve kalıbını bize hobiniyarat.com hediye ediyor.

Bir iki gün içinde yarışmanın koşullarını da açıklamış olacağız, bizi takipte kalın.

shane

8 yorum gelmiş

  1. laylayhobim

    Sonunda beklediğim yarışma veee uykularımi kaciran bir ödül bu kez şartlarim cok cok daha zor yeni doğmuş bir bebegim bu makinayi isteyenlerin çokluğu ve ev isleri derken uykusuz geceler beni bekliyorrrrrr cokk heycanliyim çokkkkkk ????

  2. Spring

    Yarışma koşullarını merakla bekliyorum.Şimdiden kıyasıya bir yarışma olacağının kokusunu alıyorum.Kim istemez ki bu ödülü.Allah en çok ihtiyacı olana nasip etsin.Hayırlısı diyelim…

  3. shane

    hepinize birer sizzix vermek isterdik ama şimdilik böyle :) yarışma şartları zor değil, açıklayacağız hemen.

Bir Cevap Yazın