Kasım’da ödüllü yarışma başkadır!

-

Screen Shot 2015-11-02 at 15.36.53

Kasım’da Ayın Marifetlisi arası veriyoruz ve bir ödüllü yarışma yapıyoruz sevgili marifetli dostlar. Fotoğraftaki Sinbo dikiş makinesi bu yarışmanın kazananına gidecek. Bu sefer şöyle yapıyoruz: Birkaç örgü odaklı konu başlığı veriyoruz ve sizden o konularda okuyana bilgi verecek, o işi yapmayı öğretecek yazılar bekliyoruz. Bu defa yapım aşaması fotoğrafını şart koşmuyoruz. Elinizdeki örgülerin de tariflerini verebilirsiniz böylelikle. Ama elinizden geldiğince güzel, kapsamlı, detay fotoğraf çekip ekleyin, olur mu? Kendiniz bakıp beğendiğiniz bir örgünün açıklamasını nasıl okumak istersiniz, onu bir düşünün, öyle aydınlatıcı yazın lütfen. Yapım aşaması fotoğrafı şart olmadığına göre yeni işler yapmadan da katılabileceğiniz bir yarışma olacak bu. Bize nasıl yazı gönderebileceğinizi ve nasıl fotoğraf eklendiğini buradan adım adım öğrenebilirsiniz.

Konularımız şunlar:

  • örgü/tığ işi bebek yelekleri
  • örgü/tığ işi patik örnekleri
  • örgü/tığ işi şal modelleri
  • örgü/tığ işi lif modelleri

Kendi ördüğünüz ya da eşinizin dostunuzun örüp size verdiği, hakları sizde olan, tarifini bildiğiniz el yapımı işler ile katılımınızı bekliyoruz.

Hadi, bekliyoruz. Kasım ayının son gününün son anına kadar zamanınız var. Bu şartlara uyan en çok yazısı yayına giren kişi, dikiş makinesinin sahibi olacak.

Sinbo SSW 812 model bu ev tipi dikiş makinesinin 21 farklı dikiş ayarı, dakikada 700 ilmik atabilme, düğme deliği dikebilme, ilik açabilme, fermuar dikebilme gibi özellikleri var. Fisto, ajurlu nakış, yama gibi farklı dikişler dikebillir, zigzag overlok yapabilir, ters dikiş gidebilirsiniz bu makine ile. Tabii ki daha birçok becerisi var size dikişte kolaylık sağlayacak.

Kolay gelsin!

28 yorum gelmiş

  1. eminegozen

    yaaa neden bu yarışmanın konusunu örgü seçtiniz, keşke farklı hobilere de açık olsaydı, çok isterdim katılmayı :((

  2. laylayhobim

    Bende orgulerimi yayinlamakdan mutluluk duyarim 2 ay sonra gelicek olan bebisim insallah bana ugur getirir ciciler dikerim kizima bu guzel makinayla tesekkur ederim bu guzel yarisma icin :*

  3. cherry blossom girl

    @fatma salar; Kasım ayının sonuna kadar örgü bebek yeleği, örgü patik, örgü şal, örgü lif modelli çalışmalarınızı nasıl ördüğünüzün tarifi ile bize yazıp, fotoğraflarını da ekleyip gönderiyorsunuz. En çok yazısı yayınlanan dikiş makinesini kapıyor :)
    Peki çalışmalarınızı nasıl gönderiyorsunuz? Sitenin sağ üst köşesinde “siz de gönderin” butonu var, oradan yazı ve fotoğraf yükleyebiliyorsunuz. BURADA fotoğrafların nasıl yüklendiği de anlatılıyor.

  4. laylayhobim

    Tesekkur ediyorum @cherry blossom girl heycanla basladim bile yazmaayaaa hamile arkadaslarda nezamandir bekliyodu iyi oldu hem sayenizde bebislerine orebilcek onlarda herkese kolay gelsin :*

  5. Merhaba☺çok güzel bir ödül secmissiniz tebrik ederim. Bebek yelegi dışında ,büyüklere yelek modeliylede katilabiliyomuyuz?

  6. Merhaba,yarışmaya tek ürünle mi katılıyoruz.?Katılım şartlarını okudum ama anlayamadım.Ben bu makineyi istiyorum ama..:) :)

  7. Merhaba; yarışma için lif ve şal örnegi yollamıştım .Yolladıklarımın içinde bazılarında anlatımlı etiketlenmemiş bu yarışmaya dahil olmadığınımı gösteriyor. Bilgilendirirseniz sevinirim.?

  8. “makromu iple lif Nasıl örülür?” ,”nar tanesi motifli şal Nasıl örülür? Yazımda göremedim diğer yazılarımda gördüm.

  9. cherry blossom girl

    @elisiaskina; yanlış anlamışsınız, başlıkta “anlatımlı” yazıyor olması hiçbir şeye delalet değil, sadece başlık : ) Yazılarınız standart boyutta olanlardan daha büyük imajla yayına alındığında anlatımlı kategorisinde sayılıyor, tıpkı sizin son yazılarınızda olduğu gibi.

  10. elma.sekeri

    Çok güzel bir yarışma, konusunun örgü olmasına da ayrıca sevindim. Herkesi örgü örmesi için teşvik etmek lazım tabii! :)
    Fakat benim önerim şudur ki, örgü konusunda “çok” örgü tariften ziyade, “orijinal” örgü yarışması olması. Mesela; örgü ile klasik şeyler hepimiz yapıyoruz, evet. Fakat işin içine biraz da hayal gücümüzü katarak, ilginç, farklı, orijinal, faydalı veya estetik örgüler ortaya çıkarmak ve bunu yapılış aşamalarıyla anlatmak. En sıradışı örgüyü ören ve bunu en güzel anlatan da yarışmanın kazananı olsun. Bu noktada bir konu da belirlenebilir, serbest de bırakılabilir. Örneğin “en ilginç örgü giysiler” veya “ev dekorasyonu için en güzel örgüler” şeklinde kategorilendirebileceğimiz gibi, genel olarak en orijinal örgüler de olabilir konusu. Artık hangisi mümkünse… :)
    Örgüden kazak, atkı vb. dışında daha farklı olarak ne yapılabilir? Örgüyü hangi farklı alanlara çekebiliriz? Oldukça heyecan verici konular bence bunlar… :)
    Elbette sadece örgü değil, başka bir hobi malzemesi ile de olabilir bu yarışma. Mesela keçeyle yapılmış en ilginç çalışma… Veya kumaştan yapılmış en ilginç proje… Çoğaltılabilir.
    Bu şekilde hayal gücünün de işin içine katıldığı yarışmalar beni her zaman heyecanlandırmıştır. 10 marifet’li olarak küçük bir öneri sunmak istedim bu sebeple. Tabii son karar size ait. :)
    Sevgiler…

  11. cherry blossom girl

    @dilekarslan hoşgeldiniz : ) Nereyi anlayamadınız, yardımcı olalım hemen.
    Kasım ayının sonuna kadar bizimle en çok örgü/tığ işi bebek yeleği, patik, şal ve lif modelli yazı paylaşan kullanıcıya dikiş makinesi hediye ediyoruz.
    Peki çalışmalarınızı nasıl gönderiyorsunuz? Sitenin sağ üst köşesinde “siz de gönderin” butonu var, oradan yazı ve fotoğraf yükleyebiliyorsunuz. BURADA
    fotoğrafların nasıl yüklendiği de anlatılıyor.

  12. Kesinlikle size katılıyorum @elma_sekeri.Bizim gibi düşünen hanımların düşüncelerini güzel dile getirmişsiniz.Sevgiler..

  13. shane

    sevgili @elma.sekeri ve @Muno_ca; tabii ki bizim için de en orijinal ve değişik işleri görmek ve yayınlamak çok eğlenceli olur. 10marifet 10 senedir yayında ve sayısını hatırlamadığımız kadar çok yarışma yaptık. bunlar arasında daha enteresan konulu olanlar da vardı. fakat şu an için, bu başlıklarda içerik almak bizim için daha stratejik önem taşıyordu. kimi zaman bu yldan ilerlememiz gerekiyor. düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkür ederiz.

Bir Cevap Yazın

shane

Açelya Akkoyun’un konuğu olun

| | 5 Yorum

Polimer Kil Minyatür Obje Eğitimi

| | 0 Yorum

Ödüllü yaz yarışması kazananları

| | 0 Yorum

#hobiumlayaz yarışmasının kazananları

| | 3 Yorum

Ankara’da bez bebek workshopları

| | 0 Yorum

Kavanoz seti çekilişi

| | 0 Yorum

Amigurumi köpek workshop

| | 0 Yorum

Polimer kilden minyatür obje eğitimi

| | 0 Yorum

Polimer kil hediye fırsatı

| | 0 Yorum

Fiyonk detaylı bebek taytı – çekiliş

| | 0 Yorum

Polimer kil minyatür eğitimi

| | 0 Yorum

Fimo minyatür obje eğitimi

| | 0 Yorum