Sevimli 10 penguen yapımı

-

10marifet’te yer alan, farklı tekniklerle yapılmış birbirinden şirin 10 pengueni bir araya getirelim dedik, fena mı ettik yani? Penguen yapasınız geldiyse sizi tutmayalım, hatta yol gösterelim. Hadi buyrun:

1. Fimo (polimer kil) ile süper şirin penguenler yapabilirsiniz. Videolu anlatımdan rahatça görebilirsiniz aşamalarını. Bunu isterseniz oyun hamuruyla da yapabilirsiniz… NASIL YAPILIR?

fimodan-penguen-nasil-yapilir

2. Çok cici, sevimli keçe penguencikler yapmak için bu ders gibi anlatıma bakın deriz. Sadece penguen değil daha pek çok şey öğrenebilirsiniz. NASIL YAPILIR?

sevimli-kece-penguen-nasil-yapilir

3. Çok hoş bir örgü süveter yapmak ister misiniz, hem de penguenli? NASIL YAPILIR?

penguenli-orgu-bebek-suveteri-nasil-yapilir

4. Keçeden mini mini bir başka penguen yapımına geçelim. NASIL YAPILIR?

minik-kece-penguen-yapimi

5. Bu güzelim tığ işi tutacakların üzerine penguenler oturmuş. NASIL YAPILIR?

kece-penguen-aplikeli-tig-isi-tutacak-yapimi

6. En düz yastığı, sevimli keçe penguen aplikeleriyle sıradanlıktan kurtarıp sevimliliğin doruklarına taşıyabilirsiniz. İnce ve kaliteli keçeden penguenleri kesin, ince bir dikişle yastığa sabitleyin. Bakın bu ne güzel olmuş.

kece-aplikeli-penguenli-yastik-dikimi

7. Küçük deri parçalarını birbirine dikip içini azıcık elyaf ya da pamuk ile doldurarak bir penguen anahtarlık yapmaya ne dersiniz peki? İşte bunun gibi.

deriden-minik-penguen-anahtarlik-yapimi

8. Eski ve patlak ampulleri atacağımıza onları akrilik boya ile penguen şeklinde boyayabiliriz. Boynuna bir atkı, başına bir bere geçirdik mi tamam. kanatlarını ve ayaklarını da keçeden ya da evadan yapabiliriz. Burada.

el-boyama-ampul-penguen-yapimi-geri-donusum

9. Bu penguenler çok eğleniyor! İlk maddede videolu olarak yapımını verdiğimiz penguenin arkadaşları burada. NASIL YAPILIR?

fimodan-penguen-yapimi

10. Bir keçe penguenimiz daha var, diğerleri kadar sevimli bu da. Kumaş şapkasına da bayılmamak elde değil. NASIL YAPILIR?

kumas-sapkali-kece-penguen-yapimi

shane

Bir Cevap Yazın