Salı, Aralık 6, 2016
2016’da ilk Ayın Marifetlisi ne kazanacak?

2016’da ilk Ayın Marifetlisi ne kazanacak?

17

ayin-marifetlisi-hediye

Şubat ayı sonunda, Ayın Marifetlisi olacak arkadaşımız için sıcak bir hediye hazırladık: Cici bici bir mısır patlatma makinesi ve ona eşlik edecek çok şık bir battaniye. Bunları kazanmak için normalde sizden zaten beklediğimiz şeyi yapıyorsunuz: 10marifet’te paylaşım yapmak. El yapımı çalışmalarınızı elinizden geldiğince anlatarak, tarif ederek, okuyana o işi anlatacak şekilde aktararak paylaşmanız yeterli. Ama Şubat’ın sonuna kadar yayına bu şekilde en çok yazısı girmiş olan kişi kazanıyor hediyemizi.

Konu sınırlaması yok. Bol bol paylaşım yapın, kazanın. Bu kadar.

Mısır patlatma makineniz Cucinox marka. Bizi öncelikle retro görünümü çarptı itiraf edelim ki. Kolayca mısır yapmak için karıştırıcı ve yapışmaz bir yüzeyi var. Yağsız da patlatabiliyorsunuz mısırınızı isterseniz. En sağlıklı atıştırmalık olarak patlamış mısırınızı hazırlıyorsunuz, filminizin ya da dizinizin başına geçiyorsunuz, e tabii üşümemek için büyük bir battaniyeye ihtiyacınız olacak. E siz tabii alasını örersiniz ama bu da bir havalı geldi bize ve rengine hayran kaldık. Battaniyeniz de Sarah Anderson marka, koltuk örtüsü de olabilir isterseniz, yatak örtüsü de.

17 YORUMLAR

  1. hediyeler çok güzel emeğinin karşılığını hak eden kazansın inşallah:)
    çalışmaya hızla devam etmeliyim.
    teşekkürler shane

  2. Merhabalar yarışmanız ile ilğili bir soru sormak istiyordum sitenize eklediğimiz ve yaptığımız çalışmaların (modellerin) sitenizde daha önce hiç yayınlanmamış olması gerekiyor mu ?

    yani mesela bir battaniye modeli eklenmiştir sitenize ama ben aynı battaniyeyi farklı renkler ile uygulamışımdır.
    bu tarz çalışmaları da ekleyebilirmiyiz ?

  3. @ESMANUR77; zaten mümkün değil hiçbir örneği olmayan yepyeni bir örgü battaniye ortaya çıkarmak. siz farklı bir versiyonunu yaparsınız, onu güzel bir şekilde anlatırsınız, sıkıntı olmaz.

  4. Çok teşekkür ederim :) Sitenizde harika çalışmalar var gerçekten çok marifetli üyelerle dolu bir site olduğu belli :)

    bende iş ve ev koşuşturması arasında fırsat bulursam çalışmalar eklemeyi düşünüyorum
    sevgiler

  5. Merhabalar
    Nihayet giriş yaptım. Artık bende daha sıkı takipçileri olabilirim. Hep mail geliyor paylaşımlarınızı görüyordum.
    Baktım harika ödüller var. Dedim şansımı deneyim.
    Keçe den harika tablet kılıfı ve laptop kılıfı diktim.
    Onları göndermek isterim. Umarım beceririm.
    Aslında bir yemek blogum var . Ama elişleriyle de bir o kadar ilgiliyim.
    Sevgiler

  6. @beyaz begonvil; sorunuzu görmemişiz kusura bakmayın ama bitti zaten ayın son günü itibariyle. fakat üzülmeyin, yeni yarışmamız bugün itibariyle başladı!