Perşembe, Mart 23, 2017
Hasta çocuklara destek kermesi için üretiyoruz!

26

cocuk-umut

Çocuklar için bir şeyler yapabilmek, zor durumdaki çocuklara bir şekilde fayda, umut sağlayabilmek hepimizin dileği, biliyoruz. Bu konuda el ele verip bir şeyler yapabilmek lazım. Biz de Beşiktaş Belediyesi ve KAÇUV (Kanserli Çocuklara Umut Vakfı) ile birlikte, 10marifetli hanımları işin içine katacak bir kermes planı yaptık. El emeğiniz ile üreteceğiniz, satılacağını düşündüğünüz her iş ile bu etkinliğe destek verebilirsiniz. Eliniz neye yatkınsa, kaç tane ürün ortaya çıkarabiliyorsanız hazırlamaya başlayın.

  • ADRES:

Beşiktaş Belediyesi Ulus Yaşamevi

Nispetiye Mh. Ilgın Sk. NO:3 Beşiktaş – İstanbul

Tel: (0212) 269 8198

(Begüm Tabakoğlu adına gönderebilirsiniz.)

  • ÖNEMLİ NOT: KARGONUN ÖDEMESİ YAPILMIŞ OLMALI.

Gönderileri kargoya verirken ödemesini yapmış olmanız lazım. Orada böyle bir kaynak yok çünkü. Çalışmalarınız geri dönmesin. Lütfen ödemesini yaparak gönderin.

  • ZAMANLAMA:

Kermesimiz Haziran ayının 11-12 günlerinde gerçekleşecek. Yani çalışmalarınızı Haziran ayının en geç 10’unda yerine ulaşacak şekilde gönderirseniz harika olur.

  • KERMESİN YERİ:

Ortaköy sahilde Entel Pazarı olarak bilinen alanda kermesimiz gerçekleşecek.

Dediğimiz gibi gelen çalışmaları satarak tüm geliri KAÇUV’a bağışlayacağız. Bu vakıf, kanser hastalığına yakalanmış çocukların hayatını kolaylaştırıp güzelleştirmek, yaşam kalitelerini arttırmak, tedavileri için destek ve ortam sağlamak amacıyla çalışmalar yapan bir kuruluş; buradan inceleyebilirsiniz. Bu büyük çabanın desteksiz ilerlemesi elbette ki zor. Çorbada tuzumuz olsun mu?

Bu arada, belki görmüşsünüzdür, bir süredir Beşiktaş Belediyesi Yaşam Evi’nin katılımcısı olan emekli hanımlar ile de keçe çalışmaları sürdürüyoruz (İstanbul’da olup da bu projeye destek vermek isteyenleri de hala bekliyoruz). İşte onlar da, bu projede yerlerini aldılar, hasta çocuklar için bir parça fayda sağlama amacıyla keçeden işler yapıyorlar. Onlar da işte bu kermeste satılacak.

Şimdiden ellerinize, yüreğinize sağlık.

cocuklar-icin-kampanya

26 YORUMLAR

  1. Sizlerden bu konuda büyük destek bekliyoruz. Üretmeye başlayın, biz adresi ileteceğiz çok kısa zaman içinde. Yayılmasına da destek verirseniz harika olur. Hadi!

  2. @ZlmCreations; çok teşekkürler. Belediyeden adresi bekliyoruz, alır almaz size duyuracağız. Vakit kaybetmeyelim istedik, sabırsızlanıp duyurduk hemen.

  3. Bu aralar pek bir şey öremesem de , bunun için bir şeyler başlamalıyım ..
    Mutluluklar paylaştıkça arttığı gibi ,
    üzüntüler , acılar da paylaştıkça azalıyor ya da etkisi daha hafif oluyor …
    Allahım kimseye dermansız dert vermesin , özellikle de çocuklarımıza sağlık sıhhat versin … Onlar koşup oynasınlar …

  4. yaptığım bilekliklerden göndermeye çalışacağım inşallah bir engel çıkmazsa. benim acemi işi bilekliklerim para eder umarım.

  5. Adres açıklanmış. Ben instagram hesabında görmedim. Herhalde gözümden kaçtı. Bugün girmesem siteye az kalsın haberim olmayacaktı adresin açıklanmış olmasından. Umarım faydalı olur yollayacaklarımız. Allah hepsine şifa versin inşallah.

  6. Bu hafta ,yaptığım bileklikleri kargolayacağım inşallah, başıma bir şey gelmezse tabii.
    bereketi bol olsun kermesin inşallah :)

  7. desteklerinizle güzel olacak umarız. 10 haziran’a kadar yerine ulaşacak şekilde yaptıklarınızı gönderebilirsiniz.

  8. son bir tane daha yetiştirmeye çalışıyorum da. 10 hazirandan önce yetişir.
    istanbul’ a iki günde gidiyor kargo neyse ki.

  9. Bu guzel projeden şimdi haberim oldu. Keske daha once gorseydim 😌 kursta yaptigim takilardan gondermeyi cok isterdim. Su anda sergideler yetisir mi bilemiyorum. Yetistirebilirsem bir kac parca bir sey yapmaya çalışayım. Aylin hanımcığım, gönderdiğimiz ürünleri fiyatlandiracak mıyız?

  10. @deliisibunlar; hala gönderebilirseniz ne güzel, ama üzmeyin kendinizi. fiyat önerisinde isterseniz bulunabilirsiniz, kimse sormadı, biz de kendimiz fiyatlandırırız diye düşündük ama bize yol göstermiş olursunuz. çok sevgiler.

  11. bugün kargoya verdim bileklikleri ,üzerimden büyük bir yük kalktı yahuu ! ya bir sorun çıkarsa ya izmir’i sel basarsa da ben kargoya gidemezsem gibi uzun, uçuk bir sürü senaryodan da kurtuldum :)