Ponpon yapma aleti kullanımı

-

Merhabalar. Size taçlarımda en çok kullandığım süsü, yani ponponu nasıl yaptığımı anlatacağım. Ponpon aletinden önce çatal ile yapıyordum ama sıkarken biraz zorlanıyordum, sağlam sıkılmadığı zaman da ponpon dağılıyordu.

Çatalla ponpon yapımı videosunu da youtube kanalımda izleyebilirsiniz.
Bu alet sayesinde çok kolay bir şekilde sıkabiliyorum ve daha sağlam ponponlarım oluyor. Neyse, lafı uzatamayayım ve hemen ponpon aleti ile yapımını anlatayım:

Benim aldığım ponpon aleti 4’lü şekilde ve 4 farklı boyutta satılıyordu. Bunlarla 6 – 5.5 – 4 ve 3 cm boyutlarında ponponlar elde ediliyor. İlk önce kapalı bir şekilde duran ponpon aletinin kenarlarını açıyorum ve her iki yanını 100’e kadar sayarak doluyorum ve kapatıyorum. Ara kısımlarını makas ile kesiyorum ve ip yumağından ikiye katlayıp bir parça ip kesiyorum. Ara kısmından geçirerek sıkıca bağlıyorum ve ponpon aletini açıyorum. Sonuçta gayet yuvarlak bir ponpon elde etmiş oluyorum. Birkaç uzun kalan parçayı da makasla kesip düzeltiyorum. İstediğiniz şekilde istediğiniz yerde süsleme olarak kullanacağız ponpon hazır.

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin

Tığ ile cupcake motifi nasıl örülür?

| | 0 Yorum

Tığ işi kiraz yapımı

| | 0 Yorum

Örgü baykuşku uyku bandı yapımı

| | 0 Yorum

Tığ işi kitap ayracı – Popcorn tekniği

| | 6 Yorum

İpten dekoratif top yapımı

| | 4 Yorum