Salı, Aralık 6, 2016
sakallı ip den bu defa da bebek battaniyesi :)

23
bebek battaniyesi1
bebek battaniyesi1

arkadaşlar bu battaniyeyi annem bi arkadaşının kızına ördü. kare kare parçalar örüp birleştirdi. aralarından şerit geçirdi ve arkasına astar geçirdi.harika oldu. bende istiyorum dedim anneme ve hemen beyaz ipini aldım. cinsiyeti belli olunca beyazın yanına ya pembe yada mavi ip alınacak.başka ne renkler olabilir sizce?? beğendiniz mi?

bebek battaniyesi
bebek battaniyesi

23 YORUMLAR

  1. Ben pembe,mavi dışındaki renkleri tercih etmelisin derim bahar.Hatta pastel tonlarda kareler renkli örülebilir.Anneciğinin ellerine sağlık olsun .

  2. gunesedogru teşekkürler canım:=)gonuldenele haklısın sanırım bende severim pastel renkleri. ama ne olabilir mesela yeşil turuncu? başka??Noblesse sağol tatlım :)

  3. annenizin ellerine sağlık. süper olmuş gönüldeneleye katılıyorum hatta olabilrse o minik karelerin içlerine paspaslara yaptığınız gibi çeşitli desenlerde uygulanabilir. uğur böceği arı maya figürleri çok mu zor olur bilemem ama. çok hoş olur gibi geldi bana.

  4. haklısın canımda daha çiçek yapmayı yeni öğrendik uşur böceği belki yapılabilirde arı maya zor :)) renk olarak sen ne dersin?

  5. bence her bir kare farklı renklerde olabilir, ne dersiniz? Rengarenk bir battaniye kız olsun erkek olsun kullanılabilir. Böylece 2. bebeğinde kullanabilir.

  6. ayy canım benim inşallah kızım olsun çok isterim ama banada erkek gibi geliyor.Allahım hayırlısını versin sağlıklı versinde önemli değil. bakalım tutacak mı senin iç güdülerin :)))

  7. bahar sarı da ekleyebilirsin renkelerin arasına. Hatta yüncüye gidip aldığın türdeki iplerin arasına dal onlar sana yol gösterecektir.

  8. güzel olmuş birde bana cevap yazsan daha güzel olucak çok canım sıkılıyor bu aralar zaten .yani masa örtüm için demiştim canım sıkılıyor derlken birşeylr atım kabul olmuyor onu kast etim yanlış anaşılma olmasın arkadaşım sevgiler

  9. tuttum bu fikri.Allah izin verirse yaklaşık 4 ay sonra bir evladımız olacak.henüz cinsiyeti belli olmadığı için 1 ay sonra falan örmeye başlarım inşallah.fikir için sağolun

  10. aaa çok sevindim hayırlı uğurlu olur inşallah bebeğin.Allah uzun ömürler versin canım, sanada kolay bir doğum :)şimdiden örmek istersen yeşil beyaz yada sarı beyazda yapabilrisin aslında?

  11. battaniye çok güzel, annenizin ellerine sağlık. Ama uzun tüylü oyuncak, yelek, hırka ve bu tarz şeylerin belli bir yaş grubu altındaki bebekler için sakıncalı oluduğunu duydum.

  12. teşekkürler akoni. bebeğe temas eden kısmı pazen zaten. battaniyenin üst kısmı örgü. birde bu ipin tüyleri hiç dökülmüyor. dökülenler eminim zararlıdır :=)