SeSi’ nin Kırlentleri

-

Kalabalık duran kırtlentleri oldum olası çok sevmişimdir. Bu kırlentleri de güderiye benzeyen bir kumaş üzerine sutaşlarıyla desen vererek çalıştım. İçlerini de kendim dikip silikon elyaf doldurdum.

Kırlentlerim
Kırlentlerim
Örgü kırlentim
Örgü kırlentim
Örgü kırlentim
Örgü kırlentim

Bu kırlentleri de sakal denilen iplerin uzun sakallı olanlarından ördüm.

16 yorum gelmiş

  1. saatoniki

    ben kullanım rahatlığına bakarım bu tür işlerde..yorgun argın eve gelende , kanepeye uzananda kırlenti başımın altına alanda batarsa eğer …atarım pencereden aşşa hiiiç gözünün yaşına bakmam o kırlentin..

  2. saatoniki

    İMKB de spekülatör açığı varmış sayın sefa007..ürüne odaklanalım lütfen..sadece kırlent olayında geçerli diil bu tavrım..yemekte de önce lezzete sonra sunuma bakarım..kıyafet tercihim de hakeza aynı prosedürden geçer..”önce rahatlık sonra şıklık” ..alın size taoist bir uzakdoğu felsefe alternatifi..

  3. sesiber

    Ben de sevmem batan kırlentleri. Ama bunlar batmıyor 12cim. Bel rahatsızlığımdan dolayı kırlentlere doyamaz oldum. Utanmasam arabaya da kırlentle oturacağım. Şööööyle karpuzlu örsem mi bir tane diyorum. (kıkırdayan smiley)

  4. saatoniki

    valla bazı kısa boylu bayanlar kırlentle oturuyo zaten ..:) ama ben maşşallah sülün gibiyimdir..bak bu kırlentler batmıyosa gerçekten bu nevi hassasiyet sana yeni yeni kapılar açıcak..ee şeytan ayrıntıda gizli imiş..

  5. bende şimdi gördüm çok güzelle yaa sakalı ip var duruyor bendemi yastık yapayım bakarız .alemsin saat oniki senin yorumların birde şabanınfilimlerine çok gülüyorum çok şakcısın

  6. SEMYIL

    bazen alt tarafı sutaşı denir ama işte marifetli bir ele geçincebu kadar zarif ,şık bir güzellik çıkıyor. ellerine sağlık sesibercim.benim de favorilerim arasında böyle yumşaçık kırlentler.:))

Bir Cevap Yazın