DANTEL PERDEM

-
Ellerin dert görmesin annem
Ellerin dert görmesin annem

Anneciğimin 15 yıl önce çeyizime ördüğü dantel perdemi evimin hiçbir penceresine uymadığı için kullanamıyordum. Bu yıl cicik evimin mutfak penceresine astım. Her parçayı ayrı ayrı örüp eklemişti anneciğim. Alttan sarkan kurtçukları da ben yapmıştım, parmaklarım delinmişti o kısmını iyi hatırlıyorum.

Ellerin dert görmesin annem
Ellerin dert görmesin annem

25 yorum gelmiş

  1. nokturn

    ben bu örme perdeleri tahta rustiklerde seviyorum çok..benimkisiler de buna benziyor…ah bu anneciklerimizzz…tırnaklarının uçları biler dert görmesin inşallah…

  2. kondor

    BENDE SIRF DANTEL DEĞİLDE KUMAŞIN UCUNA MESELA SEVİYORUM AY BİDE BEYAZ İŞ OLUNCA BEMBEYAZ ŞÖYLE OOY OY ELLERİNE SAĞLIK YAPANIN..SIRF GÖZ NURU

  3. sefa97

    ben her şeklini severim, dantel perdelerin. renk olarak ben de beyazı terih ederim. anneciğimin mutfak dolap örtülerimin modeline uydurarak ördüğü dantel perdeleri evimizi değiştirene kadar zevkle kullandım. yeni evimizin pencere ölçülerine uymayınca da, kıyamadım ve gülmeyin ltf. bozdolabımın üzerine örttüm.anneciğinizin ellerine sağlık.

  4. sesiber

    Annem görse ve okusa bu sayfayı ne mutlu olur kimbilir. İlk fırsatta okumasını sağlayacağım. Çok teşekkürler.

  5. saatoniki

    o zaman ben de hemen bi iki kelime ekliyim: süper bi eser ..ne de olsa önümüz bayram , yolumuz oralara düşer müşer neme lazım, baklavaya uzanan elime pat diye vurmasın annecik..:)

  6. sesiber

    Yok vurmaz inan, hatta annem çok beğendim dersen tepsiyle koyar baklavayı önüne. Bitirmeden gitmek yok der. Ona göre.

  7. saatoniki

    baklavayı kastetmiştin ama daha yapmamış baklavayı annecik naaber?..bak haberin yok olan bitenden.:) hiç ilgilenmiyomuşun annecikle, pek sitayişle andı sizi..:) fındıklı olur mu dedim, sen iste yeterki deyip yerle yeksan etti beni..vinç-kepçe getirin anca kazınırım yerden..

  8. GGuven

    Çok güzel.. Ama çooook güzel. Pencereye nasıl da yakışmış. Annenin ellerine sağlık. Kurtcuklar için de senin ellerine sağlık .Güle güle kullan sevgili Sesiber.

Bir Cevap Yazın