Pazar, Aralık 4, 2016

DANTEL PERDEM

25
Ellerin dert görmesin annem
Ellerin dert görmesin annem

Anneciğimin 15 yıl önce çeyizime ördüğü dantel perdemi evimin hiçbir penceresine uymadığı için kullanamıyordum. Bu yıl cicik evimin mutfak penceresine astım. Her parçayı ayrı ayrı örüp eklemişti anneciğim. Alttan sarkan kurtçukları da ben yapmıştım, parmaklarım delinmişti o kısmını iyi hatırlıyorum.

Ellerin dert görmesin annem
Ellerin dert görmesin annem

25 YORUMLAR

  1. ben bu örme perdeleri tahta rustiklerde seviyorum çok..benimkisiler de buna benziyor…ah bu anneciklerimizzz…tırnaklarının uçları biler dert görmesin inşallah…

  2. BENDE SIRF DANTEL DEĞİLDE KUMAŞIN UCUNA MESELA SEVİYORUM AY BİDE BEYAZ İŞ OLUNCA BEMBEYAZ ŞÖYLE OOY OY ELLERİNE SAĞLIK YAPANIN..SIRF GÖZ NURU

  3. ben her şeklini severim, dantel perdelerin. renk olarak ben de beyazı terih ederim. anneciğimin mutfak dolap örtülerimin modeline uydurarak ördüğü dantel perdeleri evimizi değiştirene kadar zevkle kullandım. yeni evimizin pencere ölçülerine uymayınca da, kıyamadım ve gülmeyin ltf. bozdolabımın üzerine örttüm.anneciğinizin ellerine sağlık.

  4. o zaman ben de hemen bi iki kelime ekliyim: süper bi eser ..ne de olsa önümüz bayram , yolumuz oralara düşer müşer neme lazım, baklavaya uzanan elime pat diye vurmasın annecik..:)

  5. baklavayı kastetmiştin ama daha yapmamış baklavayı annecik naaber?..bak haberin yok olan bitenden.:) hiç ilgilenmiyomuşun annecikle, pek sitayişle andı sizi..:) fındıklı olur mu dedim, sen iste yeterki deyip yerle yeksan etti beni..vinç-kepçe getirin anca kazınırım yerden..

  6. Çok güzel.. Ama çooook güzel. Pencereye nasıl da yakışmış. Annenin ellerine sağlık. Kurtcuklar için de senin ellerine sağlık .Güle güle kullan sevgili Sesiber.