Sindirella kapı süsü modelleri

-

kapı süsü
Evet arkadaşlar, yarışma hazırlığı, günübirlik siparişler derken baktım ki bloguma uğrayıp da 12 Ocak’tan beri paylaşım yapmamışım, buraya da paylaşım için vakit bir türlü bulamadım ama bu sabah 1 saatimi son yaptıklarıma ayırayım dedim. 2 yaşındaki güzeller güzeli Zeynep Başak için binbir emekle hazırladığım lüks balkabağı araba kapı süsü. Bu model nedense çok sevildi :)  Ben de bu modeli yapmaktan büyük bir zevk alıyorum desem yalan olmaz, bu arada Minnie Mouse olan her şey, kapı süsü dahil yapımdan kaldırdım, sevmediğim bir şey artık yapmıyorum, tabii ki sıraya almış olduğum son 2 Minnie Mouse kapı süsünden sonra artık yapmam bu modelden.

kapı süsü
Ben bu modele gülleri çok yakıştırıyorum, tabelaya gelince sadece bu şekilde bitmiş tabela içime siniyor. 

kapı süsü
Keçe prensesinin elbisesi ve diğer tüm detayları face’teki Bebechocolate sayfasında. 

kapı süsü
Bu da İnci Hanım’ın siparişi – çok sevdiği komşunun yeni doğan bebeği Defne için hediye verilmek üzere bu balkabağı araba kapı süsü yaptırdı bana – ürün bütçesini biraz olsun indirmek için tabelayı sade olarak yaptırmış ama ben gene dayanamadım – tepesini aplikeler ve broşla süsleyip öyle tamamladım kapı süsümü – olsun, böylesi de fena olmadı sanki :)

kapı süsü
Dekoratif balkabağı araba kapı süsü yüksekliği yaklaşık 75 cm, eni de 65-70 cm.   

4 yorum gelmiş

  1. aylar

  2. mineornek

Bir Cevap Yazın

aylar

Keçeden el yapımı aksesuar çalışmaları

| | 0 Yorum

Keçeden Vespa aplikesi

| | 0 Yorum

Yaralı kalp – keçe figürler

| | 0 Yorum

10marifetli Instagram konukları: aysehaniminisleri

| | 0 Yorum

Keçeden kalpli dekoratif süs yapımı

| | 0 Yorum

Keçe uyku maskesi

| | 0 Yorum

Keçeden tilki aplikeleri

| | 2 Yorum

Keçe boncuklu nazarlık ve kolye

| | 0 Yorum

Ah o keçe yok mu, neler yapılır neler…

| | 0 Yorum

Keçeli işler

| | 0 Yorum

Keçeden aksesuar ve süsler

| | 0 Yorum

Keçe ile yapılabilecek süslemeler

| | 2 Yorum

Keçeden limonlu konsept

| | 2 Yorum

Keçe kılıflı, düğme süslemeli tebrik kartı yapımı

| | 0 Yorum

Keçeden penguen yapımı

| | 0 Yorum