Perşembe, Aralık 8, 2016
Sindirella kapı süsü modelleri

Sindirella kapı süsü modelleri

4

kapı süsü
Evet arkadaşlar, yarışma hazırlığı, günübirlik siparişler derken baktım ki bloguma uğrayıp da 12 Ocak’tan beri paylaşım yapmamışım, buraya da paylaşım için vakit bir türlü bulamadım ama bu sabah 1 saatimi son yaptıklarıma ayırayım dedim. 2 yaşındaki güzeller güzeli Zeynep Başak için binbir emekle hazırladığım lüks balkabağı araba kapı süsü. Bu model nedense çok sevildi :)  Ben de bu modeli yapmaktan büyük bir zevk alıyorum desem yalan olmaz, bu arada Minnie Mouse olan her şey, kapı süsü dahil yapımdan kaldırdım, sevmediğim bir şey artık yapmıyorum, tabii ki sıraya almış olduğum son 2 Minnie Mouse kapı süsünden sonra artık yapmam bu modelden.

kapı süsü
Ben bu modele gülleri çok yakıştırıyorum, tabelaya gelince sadece bu şekilde bitmiş tabela içime siniyor. 

kapı süsü
Keçe prensesinin elbisesi ve diğer tüm detayları face’teki Bebechocolate sayfasında. 

kapı süsü
Bu da İnci Hanım’ın siparişi – çok sevdiği komşunun yeni doğan bebeği Defne için hediye verilmek üzere bu balkabağı araba kapı süsü yaptırdı bana – ürün bütçesini biraz olsun indirmek için tabelayı sade olarak yaptırmış ama ben gene dayanamadım – tepesini aplikeler ve broşla süsleyip öyle tamamladım kapı süsümü – olsun, böylesi de fena olmadı sanki :)

kapı süsü
Dekoratif balkabağı araba kapı süsü yüksekliği yaklaşık 75 cm, eni de 65-70 cm.   

Paylaş
aylar

4 YORUMLAR

  1. çok sağolun güzel sözleriniz için… ortaya güzel bir şey çıksın diye çabalıyorum, gerçi sonuç her zaman içime sinmiyor, ah bu mükemmeliyetçilik hastalığı olmasa…

  2. Bende bu kapı süsünüzün hayranlarındanım. Yeğenim için yapmaya çalıştım ama sizinki kadar başarılı olmadı tabii ki…