TEMBELLER İÇİN UYDURUK YILBAŞI AĞACI

-

Arkadaşlarım, yılbaşı yaklaşırken ben de geçtiğimiz yılbaşlarından birinde süslediğim sözde yılbaşı ağacımı sizlerle paylaşmak istedim. Yapımını kısaca anlatayım;Her sene hevesle süslediğiniz çam ağacınızı süslemeye üşeniyoruz. Nasıl olsa kimse gelmeyecek yemeğe, ya evde pinekleriz ya da kapağı başka birinin evine atarız diyoruz. Yılbaşından sonra ağacı ve süslerini tekrar toplayıp kutulamak eziyeti de gelince aklımıza hepten vazgeçiyoruz. Yılbaşı akşamı gelip çatıyor. Telefon acı acı çalıyor, arkadaşlar geliyoruz diyor. Ağaçsız yılbaşı olur mu hiç? Ama kalmış beş saat !!! Ağacı yiyemeyeceğimize göre, yemek yapmak için mutfağa saldırıyoruz hemen. Herşey hazır. Geldiler, gelecekler. Çöpleri atmak için sokağa çıkıyoruz. Yerde bir dal parçası. Kapıyoruz hemen tabi. Sokuyoruz vazonun içine, üç beş süs ve ışık iliştirip üzerine, uyduruktan, yapraksız, çam bile olmayan bir çam ağacı yapıyoruz ve durumu idare ediyoruz.

9 yorum gelmiş

  1. banuca

  2. Figen abla

    çok tatlısın yaa..bayılıyorum anlatımına :)))bu yürüyen ışıklardan bende de var…yıllardır dururlar bir köşede..bu tür bir çalışma da ben yapayım..

  3. acemihobici

    çünkü hepinizi çok seviyorum ve kendime çok yakın buluyorum canım arkadaşlarım, o yüzden içimden geldiği gibi yapıyorum, yazıyorum, siz de hep böyle kalın e mi?

Bir Cevap Yazın

Keçeden tarçın kokulu yılbaşı süsleri

| | 1 Yorum

Yılbaşı temalı kalp kapı süsü

| | 0 Yorum

Yılbaşı temalı dış kapı süsü

| | 2 Yorum

Boncuklu yılbaşı ağacı

| | 0 Yorum

Yılbaşı kapı süsü yapımı

| | 0 Yorum

Çuval kumaştan mini yılbaşı ağacı

| | 0 Yorum

Kanaviçe yılbaşı süsü yapımı

| | 0 Yorum

Kendin yap kolay yılbaşı ağacı

| | 2 Yorum