teyzem örüpduru

-
ören bayan :)
ören bayan :)

ören bayan :)
ören bayan :)
çıplak nine :)
çıplak nine :)
bu da arkadan görünüşü..
bu da arkadan görünüşü..

62 yorum gelmiş

  1. mavisofra

    tontik nine ne zamandır gördügüm en güzel en cici şeyşin ya seni yapan torunu tebrik ediver gari :)))çok güzellll aymeee harika oluvemişşşşş:)))

  2. cikolatamolmadanasla

    Çok tonton olmuşşş çok beğendim en zor kısmı yüzünde güzel bi ifade olması heralde. Sen de çok güzel yapmışsın ben de mi yapıveesem:)) ama benimki ”nöörün gııı” der:)

  3. evinnesesi

    allahımm böyle bir güzellik yokyaaaaa valla nolur nası yaptıysan aymecim bende yapıverem gari yosa çatlavercem ortadan :((((( :))))))))))))

  4. mavisofra

    evtttttt:))))))))))nöbetçiyiz unuttun mu :)))))))))bende nineyi almaya geldim ayme gelmedi hala beraber sahur yapcaz:))))))))))))))))))kandırıp bigudilerini alıcam:)))))))

  5. PARES

    aymeciğim çok şirin olmuş yaaaaaaa ellerine sağlık güle güle kullan canım :) bundan güzel kapı önü tutucusu olur diye düşündüm. eve giriyorsun seni kapı önünde bir nine bekliyor ne hoş olur yaaaaaaaaaaaa

  6. ayme

    haydiyin garii :Dhepinize çooooooooooook teşekkür ederim canım arkadaşlarım,beğenmenize o kadar çok sevindimki bu hiç bir şeye benzemez..!ben bu akşam da yayınlanmaz die bakmadım dün hiç. umudmu kesmiştim yayınlanmıcak diye:))fotoğraflar biraz kötü oldu ,bu kadar esmer değil ninecik:)) hepinize çok teşekkür ederim..

  7. ayme

    bende dolu çorap var canım :) hep kaçırıyorum bi yerlerinden atamıyorum. 57 numara:))bu arada ben de bebek yapmak için yola çıkmıştım ama teyzeye dönüştü..

  8. sari melek

    ellerine sağlık ayme. çok güzel olmuş. çok başarılı. bende çok çorap kaçırırım ama atıyordum hep. acaba yapabilir miyim ki bundan? bir dahakine deniyim bari:))

  9. ayme

    teşekkür ederim sarı melek:) yapabilirsin , herkes yapabilir.. çok kolay ve çok zevkli.. yaparken çok güldüm.. dikkat ederseniz yüzünde buruşukluklar var kaşlarında falan yaşlanma etkisi:):) 15 dakkada oluveriyo hemen..malzeme olsun yeter..

  10. ayme

    gözlüğünü sevmedim bi.. :( değiştiricem ama nine inat etti çıkarmıyo.. yırtılcak yüzü.. kaldı öyle yamuk gözlüklü:)

  11. dolunay82

    bende bakıyorum nineme bi yerden tanıdık geliyordu.baktım bakım ve buldum bu aynı kayınvalidemin az daha yaşlanmış hali.oda böle tombiş ve gözlüklü.başörtüsü kolları aynısı valla:))amaçok şirin gerçekten ayme harika bir iş oluş.ellerine sağlık.gece gece güldürdün beni.

  12. ayme

    sağol canım::) benim de anneanneme çok benziyo.. yaparken ben de çok güldüm.. :)) çok eğlenceli.. bunun farklı versiyonlarını da yapmayı düşünüyorum..

  13. dolunay82

    zaten kollarını benzettim ya.dedimdi ya onun yaşlanmış hali diye düşündüm:))))görür falan kaldırayım şu resmi.canım küsmesin sonra bana.pek alınbgandırda:)

  14. ayme

    deneyemedim daha pandispanyayı canım:( hiç fırsatım olmadı..kocamla küstük.. hala barışmadık:( bugün hepten canım sıkkın:(

  15. yenihayat54

    hahaha alemsiniz kızlar gece gece güldürdünüz beni:)))

    ayme diyor ki;yakında böyle örücek nineler örgüyü :D:D:

    bu nine bizim geleceğimiz sanki aymee.))

  16. waterlilys

    yaplışını yazarmısın aymecim yüzünü hiç yapamadım kaç çorap gitti:(yoğun istek üzerine ayme hanım lütfen sahneyeeeeeeeee….

Bir Cevap Yazın

Keçeden üç boyutlu çilek yapımı

| | 0 Yorum

Keçeden kurabiye yapımı

| | 0 Yorum

Keçeden erkek çocuk yapımı

| | 0 Yorum

Keçeden sarı kuş yapımı

| | 0 Yorum

Keçeden pembe kuş yapımı

| | 0 Yorum

Keçeden minyatür ibrik yapımı

| | 0 Yorum

Keçeden kuzu yapımı

| | 2 Yorum

Keçeden ayıcık yapalım

| | 0 Yorum

Keçeden inek yapalım

| | 0 Yorum