Tül duvaklı pudra nikah şapkası

-

pudra-renkli-vualet-nikah-sapkasi-5
Mat dokulu bir adet büyük pudra kumaş gül, organze ve saten kurdele şeritler ile hareketlendirilmiş, pudra rengi saten nikah şapkası / vualet / gelinlik şapkası.

pudra-renkli-vualet-nikah-sapkasi-1
Tasarımlarımın her açıdan fotoğraflarını çekiyorum ki detayları incelemek isteyenler zorluk çekmesin.
Gelin adayları da genellikle kullanacakları şapkayı farklı açılardan görmek istiyorlar doğal olarak.

pudra-renkli-vualet-nikah-sapkasi-2
Tüm nikah şapkası tasarımlarımda tabanı oluşturan platformu ilk önce uygun bir malzemeyle kaplarım. Bu bazen tül, bazen dantel, bazen ise saten kumaş olur. Yukarıdaki pudra vualette de ilk önce tabanı pudra saten ile kapladım, daha sonra pudra kumaş gülün altında bulunan pudra rengi organze ve saten kurdele süslemeler için katlamalar yapıp birbirine diktim.

pudra-renkli-vualet-nikah-sapkasi-3
Göz dolduran bir tasarım olmasını istediğim için iki farklı kurdele kullanarak, gülün altında yer alan detayı zenginleştirdim.
Saten kurdele katlamalar daha az görünürken kalın ve transparan organze kurdele katlamaları daha yukarıda ve belirgin.

pudra-renkli-vualet-nikah-sapkasi-4
Bu katlamaların ve gülün yapraklarının yaratmış olduğu yoğun etkiyi düz tül duvak kullanarak ve tabandaki saten kumaş kaplamasını sade bırakarak dengeledim. Altında bulunan iki adet metal toka ile saça tutturuluyor. Dileyenler şapkanın takılış yönünü kendilerine göre ayarlayabiliyor.

pudra-renkli-vualet-nikah-sapkasi
Bu nikah şapkası ile birlikte kullanılabilecek olan yine pudra renkli güller kullanarak hazırladığım gelin buketinden de başka bir yazımda ayrıntılı bir şekilde bahsediyorum.
Daha detaylı bilgi için blogumu ziyaret edebilirsiniz.

Bir Cevap Yazın

paperfaces

Sanal mağazası:

http://www.sanalpazar.com/dukkan/Paperfaces__u778973