17 yorum gelmiş

  1. bu polyester ve varak ikilisi antika gibi duruyorlar…ellerine sağlık sibella…alçıya nasıl şekil verdin o desenleri nasıl oluşturdun?

  2. Herkese çok teşekkürler. Varak kaplama biraz sabır isteyen bir iş ama sonuçları çok güzel oluyor. Sorulanlara gelince; nokturn doğrusu ben de ilk aynayı daha çok beğeniyorum. Alçıya desen vermeye gelince, kalın bir tabaka halinde düzgünce sürdükten sonra ben plastik çatalla şekil verdim. Ama başka değişik şeyler de kullanılabilir, hayal gücüne kalmış. Hem alçı hemen kurumadığı için şekil beğenilmezse hemen düzeltilip tekrar şekil verilebiliyor.Saatoniki şu son zamanlarda almadım ama çok da pahalı olmuyor. Hele hazırlarıyla karşılaştırınca.

  3. aynaları cok severim şık olmus elinize saglık. bende bir cok ayna yaptım degişik renkler simler vsvs kullandım cok hos oldular hediye etmiştim..

  4. yaprak varaklar bir paketi 4 ytl idi..içinde bir sürü var kullan kullan bitmez..tabi ben fimo için almıştım böyle bir yüzey için yeter mi?..yeter sanırım..

  5. desenler o kadar muntazam ki sanki resim gibi..yani hiç çatalla gelişigüzel yapılmışa benzemiyor o yüzden sormuştum sibella..harikasın..

  6. ben de oyumu birinci aynadan yana kullanıyorum..öbür oyumuda gümüş ya da bakır rengine versem olur mu? neden ben de varagın diger renklerinden haberdar değildim ögrendim sevindim. Sırf rengine sebep ilgilenmemiştim.

  7. Sen bana geldiğinde göstermedim mi sana? Hatta seninle de gitmiştik sanki aldığım yere. Fimoda kullanmıştım ben bunları.Makinada hamurla birlikte açıp çatlattığım için bariz belli olmasa da düz yüzeylerde belli olan bakır, altın, gümüş 3 tonu birarada olan leopar desenli varak kullandım burada.

  8. hayırr..ben leopar olduğunu şimdi duyuyorum ya da belki sen söyledin ama ben hatırlamıyorum..o dükkana gittik parmak yaldız için ama ben bunu daha önce duysaydım kesin sorardım buradaki hobi markete..

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin