Pazar, Aralık 11, 2016
Yağız salıncakta keçe kapı süsü

Yağız salıncakta keçe kapı süsü

3

keçe kapı süsü
Oy arkadaşlar merhaba :)  Bugün de Yağız bebeğin salıncaklı kapı süsünü bitirdim çok şükür. Gene rengarenk oldu, tam yaz havasında, sanırım güneşin etkisi direk perfomansımı etkiliyor :) Keçeden Yağız bebek dikildi, yoyo çiçekler, kuşlar, bulutlarla güneş, arabalar, zürafa vs tamamen elde dikildi. Farklı aksesurlarla renklendirerek kapı süsü tamamlandı. Yeni ürünlerimi takip etmek için  el emeği facebook albümlerime göz atabilir, yada blogumu ziyaret edebilir (hoş, hiç yeni resim bloguma koyamadım zamansızlıktan), ya da pasaj site açılacaksa pasaj dükkanımda görebilirsiniz.

keçe kapı süsü
Keçeden Yağız bebek dikildi, tulum giydirlidi ve de bağcıklı patikler hazırlandı :)

DSC04121
100 % sevgiyle yaptım :)

DSC04123

DSC04127

DSC04126

DSC04128

Paylaş
aylar

3 YORUMLAR

  1. Sipariş ve soru için bu adresten müşterim sırasına kendinizi yazdırabilirsiniz: ailarmehinli@yahoo.com.Yoğunluğumu göze alarak lütfen ürünü almak istediğiniz tarihten 1 ay önce sıraya yazılınız. Sıra gününüze 3-4 gün kala ödeme yapıyorsunuz, ödeme yapıldıktan sonra ürün yapımına başlanır; bu ürünün yapmı 2-3 gün sürer. Kargo ücreti (PTT) alıcıya aittir.

  2. SALINCAKLI KAPI SÜSÜ, KEÇE ERKEK BEBEK KAPI SÜSÜ, KEÇE GÜNEŞ, YOYO ÇİÇEKLİ KAPI SÜSÜ, KEÇE KUKLA, KEÇE BEBEK, BEBEK KAPI SÜSÜ, BEBEK ODASI, HASTANE ODASI SÜSLEMESİ, KEÇE KUŞ, KEÇE BULUT