yapılışını bilen var mı?

-
böyle bir marifet var mı?
böyle bir marifet var mı?

makrame ve boncuk birleşince ortaya çıkana bakın..Allah maharet veriyor verdi mi de tam veriyor..çok beğendim çoook..ama yapılışını bilemiyorum ne yazık ki..bu daha ne ki siz bir de şuraya bir bakın..

7 yorum gelmiş

  1. nokturn

    incili kızcım(garip oldu ama :) verdiğin linkte büyük fotoda şöyle bir baktım..(yani göz attım demek oluyor bu özet kabilinden)..basit makrame düğümü ile başlanmış,burası tamam..sadece orta kısmı için daha bir inceleme yapacağım..bu teknikle bir kolye ve kemer yapmıştım çok zahmetli ve zor ilerliyor(ustalar için kolay üreyebilir tabii)buradaki boncuklar çek kum..(koyu renkli olanlar toho olabilir)modeli gösterecek en önemli unsur kendileri…çok da pahalılar…şimdi bunu bizim dandirik kumlardan yapacak olursak bu modelle alakası olmaz..

  2. nalana

    Ben de yapılışı ile ilgili yazacaktım ama nokturn yazmış.Önce makreme tekniğini ipleriyle uygulayarak bir fikir edin sonra birkaç deneme yanılmayla başarırsın .makreme çok karışık ve zor gibi görünse de şema ile çözmek zor değil,şemalarıda sitelerde bulabilirsin.

Bir Cevap Yazın

Keçeden kedi broş yapımı

| | 0 Yorum

Keçe fiyonk yapımı ve hediye kutusu yenileme

| | 0 Yorum